Daniël

Leuke les en interessante cases

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Daniël! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Caroline

Goede docent , goede uitleg, alles begrepen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Caroline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Caroline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Walter

Lastig dat op meer plekken studiemateriaal staat. Verder is de virtual room vrij onduidelijk bij presenteren e.d..

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Allereerst wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Walter! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

Zeer deskundige docent. Er wordt aangesloten persoonlijke doelen van cursisten. Veel theorie en modellen die je zelf moet vertalen naar wat je ermee kan, dat moet je wel kunnen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve feedback!
Bestuursacademie Nederland

Online opleidingen zijn altijd lastiger te geven voor de docent dan klassikaal maar deze docent kon onze aandacht er goed bijhouden en ook de interactieve opdrachten houden je scherp.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen! We gaan je compliment intern doorzetten aan onze docent. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Dick

Het is fijn informatie en kennis met andere collega's te delen en zo op de hoogte te blijven met veranderingen en hoe een ander problemen probeert op te lossen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen, Dick! Bedankt voor je positieve feedback!

Esther

Het onderdeel HR Analytics en HR Performance Management paste bij de praktijk en de verwachting van een Leergang HBO HR-Businesspartner. Het onderdeel Strategisch Management was erg algemeen,... Het onderdeel HR Analytics en HR Performance Management paste bij de praktijk en de verwachting van een Leergang HBO HR-Businesspartner. Het onderdeel Strategisch Management was erg algemeen, inhoudelijk op zich prima, maar ik zag niet perse de link naar de rol van de HR-Businesspartner. Tot slot de laatste module Adviesvaardigheden heeft nauwelijks te maken met een HR-Businesspartner. De theorie is geschreven op een consultant en doen we nauwelijks iets mee. Met één download en een instructie probeer ik de moduleopdracht maar af te ronden en te halen. Voegde niets toe aan 'HR-Businesspartner'. Ik zou niet snel weer naar NCOI gaan, theorie en praktijk sluiten voor mij onvoldoende aan.

Hallo Esther,
Hallo Esther,
Bedankt voor je feedback. We nemen je feedback over de modules intern met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Wim

Het was een goede en leerzame dag, de tijd van 1 dag is wel wat kort omdat er binnen 'markten' op dit moment heel veel veranderingen gaande zijn.
de faciliteiten zijn goed. wellicht eens een...
de faciliteiten zijn goed. wellicht eens een keer vaker even een onderbreking geeft wat meer allertheid ten tijde van lesgeven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat het een leerzame dag is geweest, Wim! Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Fijn om met medestanders zaken te bespreken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je positieve feedback!
Bestuursacademie Nederland

Het is een fijne en praktijkgerichte opleiding die je meteen goed kan toepassen in het dagelijks werk. Naast de theoretische verdieping is het ook goed dat er een combinatie is waarin er aandacht is... Het is een fijne en praktijkgerichte opleiding die je meteen goed kan toepassen in het dagelijks werk. Naast de theoretische verdieping is het ook goed dat er een combinatie is waarin er aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Je neemt jezelf toch mee in je dagelijks werk ;-)

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor je positieve feedback.