Zeer deskundige docent. Er wordt aangesloten persoonlijke doelen van cursisten. Veel theorie en modellen die je zelf moet vertalen naar wat je ermee kan, dat moet je wel kunnen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve feedback!
Bestuursacademie Nederland

Online opleidingen zijn altijd lastiger te geven voor de docent dan klassikaal maar deze docent kon onze aandacht er goed bijhouden en ook de interactieve opdrachten houden je scherp.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen! We gaan je compliment intern doorzetten aan onze docent. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Dick

Het is fijn informatie en kennis met andere collega's te delen en zo op de hoogte te blijven met veranderingen en hoe een ander problemen probeert op te lossen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen, Dick! Bedankt voor je positieve feedback!

Esther

Het onderdeel HR Analytics en HR Performance Management paste bij de praktijk en de verwachting van een Leergang HBO HR-Businesspartner. Het onderdeel Strategisch Management was erg algemeen,... Het onderdeel HR Analytics en HR Performance Management paste bij de praktijk en de verwachting van een Leergang HBO HR-Businesspartner. Het onderdeel Strategisch Management was erg algemeen, inhoudelijk op zich prima, maar ik zag niet perse de link naar de rol van de HR-Businesspartner. Tot slot de laatste module Adviesvaardigheden heeft nauwelijks te maken met een HR-Businesspartner. De theorie is geschreven op een consultant en doen we nauwelijks iets mee. Met één download en een instructie probeer ik de moduleopdracht maar af te ronden en te halen. Voegde niets toe aan 'HR-Businesspartner'. Ik zou niet snel weer naar NCOI gaan, theorie en praktijk sluiten voor mij onvoldoende aan.

Hallo Esther,
Hallo Esther,
Bedankt voor je feedback. We nemen je feedback over de modules intern met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Wim

Het was een goede en leerzame dag, de tijd van 1 dag is wel wat kort omdat er binnen 'markten' op dit moment heel veel veranderingen gaande zijn.
de faciliteiten zijn goed. wellicht eens een...
de faciliteiten zijn goed. wellicht eens een keer vaker even een onderbreking geeft wat meer allertheid ten tijde van lesgeven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat het een leerzame dag is geweest, Wim! Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Fijn om met medestanders zaken te bespreken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je positieve feedback!
Bestuursacademie Nederland

Het is een fijne en praktijkgerichte opleiding die je meteen goed kan toepassen in het dagelijks werk. Naast de theoretische verdieping is het ook goed dat er een combinatie is waarin er aandacht is... Het is een fijne en praktijkgerichte opleiding die je meteen goed kan toepassen in het dagelijks werk. Naast de theoretische verdieping is het ook goed dat er een combinatie is waarin er aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Je neemt jezelf toch mee in je dagelijks werk ;-)

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor je positieve feedback.
Bestuursacademie Nederland

De opleiding bestaat uit drie modules. De eerste module die ik gevolgd heb ging over het BBL. Deze module was erg interessant en sloot goed aan op de praktijk. Tevens was de docent van deze module... De opleiding bestaat uit drie modules. De eerste module die ik gevolgd heb ging over het BBL. Deze module was erg interessant en sloot goed aan op de praktijk. Tevens was de docent van deze module erg vakkundig. De module omgevingsrecht vond ik niet voor herhaling vatbaar. De docent was niet geschikt en er zat een te groot verschil in de kennis en kunde van de cursisten waardoor de lessen erg chaotisch werden.

De laatste module die ik gevolgd heb, betrof de module persoonlijke effectiviteit en communicatie. De trainer gaf de lessen op een leuke en uitdagende manier. Echter vind ik drie volle lesdagen voor dit onderwerp erg lang. Ik had liever gezien dat er dan meer tijd besteedt werd aan de module BBL of omgevingsrecht. Tevens mogen de lessen van deze module beter aansluiten op de praktijk. Denk hierbij ook aan een training hoe om te gaan met agressieve personen of hoe te communiceren met de burger.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback met ons. Fijn dat je tevreden bent over bepaalde modules of onderwerpen. Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Niet echt geschikt om digitaal te volgen. Wanneer je de syllabus hebt gelezen is de cursus goed terug te brengen naar 1 dag,
Docent volgt niet de syllabus maar voegt andere zaken toe die niet...
Docent volgt niet de syllabus maar voegt andere zaken toe die niet in syllabus zijn vermeld. Verteld ook veel over zichzelf, eigen ervaringen. Voegt niets toe,

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat de ervaringen van de docent helaas niks toevoegen. We nemen je feedback hierover intern met ons mee.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Er is geen contact geweest met een docent, dus dit kan ik niet beoordelen.
Wellicht is het handig om de open vragen met wat meer ondersteuning te doen of ze weg te laten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback. We zetten je feedback door naar de desbetreffende afdeling.