Nikki

De informatie was nuttig, maar wel erg veel leeswerk. De herhalingen in de online omgeving waren prettig, maar ook vooral tekst. Ik denk dat er meer zou blijven hangen als de belangrijkste... De informatie was nuttig, maar wel erg veel leeswerk. De herhalingen in de online omgeving waren prettig, maar ook vooral tekst. Ik denk dat er meer zou blijven hangen als de belangrijkste informatie in de vorm van een webinar/ filmpje zou worden aangeboden.
Over de deskundigheid van de docenten kan ik weinig zeggen, omdat het compleet online was.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed dat je dit aangeeft! We nemen je feedback intern met ons mee, Nikki!

Richard

Ik kan/hoef er niet zoveel over te vertellen . Het is gewoon een dag met veel nuttige informatie .Sluit goed aan bij de praktijk waaraan veel vaak gerefereerd word .

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te lezen. Bedankt voor je feedback.

Daisy

Kundige docenten met veel praktijkervaring. Ook de uitwisselingen tussen collega's van de verschillende gemeenten was erg waardevol.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te lezen, Daisy! Bedankt voor je feedback.

Jolanda

Matig, wijdt erg uit. Info niet terug te vinden in de Syllabus. Had zat in 1 dag gekund.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te lezen. Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Uit de informatiefolder van de opleiding is niet geheel duidelijk dat de inhoud vooral juridisch is gericht.
De docent heeft aangegeven dat eigenlijk eerst de module basiskennis belastingen en WOZ moet zijn gevolgd en deze module "los" aanbieden niet handig is.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Dit gaan we intern doorzetten ter verbetering van de kwaliteit en service.

Gerrie

Een prima cursus voor het creëren van bewustzijn en bieden van aanknopingspunten.
De interactie tussen de deelnemers, inclusief de docent is prima. De docent weet ook prima te prikkelen en te spiegelen.

De koppeling tussen theorie en praktijk kan wat mij betreft beter. Denk dat aard en omvang van de literatuur de koppeling met de praktijk lastig maakt.

Het doornemen van de slides tijdens de bijeenkomsten ging in een dusdanig snel tempo dat dit nauwelijks toegevoegde waarde heeft.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen, Gerrie! Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
Bestuursacademie Nederland

Lesinhoud was prima in orde. Soms vond ik de vragen niet helemaal aansluiten bij de aangeboden lesstof. Maar over het algemeen duidelijke en bij het onderwerp passende informatie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je feedback.

Rob

De docenten hadden allen veel kennis van de materie, echter niet allen beschikten over de capaciteiten om deze kennis goed over te brengen. (Kennis versus kennisoverdracht.)
De persoonlijkheid...
De persoonlijkheid van alle docenten was prettig.
De inhoud van het lesmateriaal is goed, ofschoon de syllabi soms wat 'rommelige trekjes' vertonen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen, Rob! Bedankt voor je positieve feedback.

Stefanie

Informatief en leerzaam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn om te horen Stefanie!

Joyce Chantal

Goede docent, leerstof en vragen. jammer van de soms slechte digitale verbinding.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te lezen. Verder jammer van de verbinding en we nemen je feedback hierover intern met ons me. Bedankt voor je feedback.