E.Zilver

Tegels in goede orde bezorgd en niets kapot.wel zelf europallets halen voor ze geleverd worden( indien nodig) .prachtige tegels.heel blij mee.overtallige tegels worden niet terug genomen ivm... Tegels in goede orde bezorgd en niets kapot.wel zelf europallets halen voor ze geleverd worden( indien nodig) .prachtige tegels.heel blij mee.overtallige tegels worden niet terug genomen ivm kleurverschil.dus niet teveel bestellen

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Esther, bedankt voor je review! Fijn dat je de tegels zo mooi vindt :) Het is inderdaad lastig om exact genoeg te bestellen omdat je ook rekening moet houden met zaagverlies. Goeie tip voor als... Hoi Esther, bedankt voor je review! Fijn dat je de tegels zo mooi vindt :) Het is inderdaad lastig om exact genoeg te bestellen omdat je ook rekening moet houden met zaagverlies. Goeie tip voor als je de tegels nog wilt verplaatsen, want alles wordt geleverd op wegwerppallets.
Fijne dag!

Patrick

Goed contact, snel geleverd.

Bert

Prima contact per telefoon en mail

Hendriks Fer

Offerte opgevraagd, nooit ontvangen

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Fer, nadat we je niet te pakken kregen zijn we inderdaad vergeten de offerte te versturen. Gelukkig hebben we je inmiddels toch verder kunnen helpen! Veel plezier met de materialen

G. Bannink

Zeer fijn bedrijf. Goed en deskundig advies van de sympathieke verkoper

Alice

Fijne en nette site. Goed geholpen via de site.

Sarah

Telefonisch werden wij zeer vriendelijk en goed geholpen. Ook communicatie per mail verliep prima. Producten voldoen aan onze verwachtingen. Goede service. Zeker een aanrader! Zou hier zo weer... Telefonisch werden wij zeer vriendelijk en goed geholpen. Ook communicatie per mail verliep prima. Producten voldoen aan onze verwachtingen. Goede service. Zeker een aanrader! Zou hier zo weer bestellen.

Thomas

Helaas konden de door ons gekozen materialen niet snel genoeg geleverd worden. Daar deed bestratingsweg gelukkig niet moeilijk over. Ze hebben hiervoor excuses aangeboden en de betaling stond binnen... Helaas konden de door ons gekozen materialen niet snel genoeg geleverd worden. Daar deed bestratingsweg gelukkig niet moeilijk over. Ze hebben hiervoor excuses aangeboden en de betaling stond binnen enkele dagen weer op mijn rekening.

kw Tass

Telefonisch werd i vriendelijk geholpen en na bestellen is er supersnel geleverd.

Hoi Ronald,
Bedankt voor je review. Door drukte hebben we je helaas niet altijd snel, maar wel GOED kunnen helpen ;)

Schippers

Mooie showtuin met veel keus