Jose

Supersnelle levering, goede bereikbaarheid, mooie tegel, meedenkend en vriendelijk

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Jose, wat super dat je zo enthousiast bent! Fijn dat we de service hebben kunnen bieden om je zo goed mogelijk te helpen. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe tuintegels. Groeten! Team... Beste Jose, wat super dat je zo enthousiast bent! Fijn dat we de service hebben kunnen bieden om je zo goed mogelijk te helpen. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe tuintegels. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Fred Boot

Goed contact, snel antwoord op vragen en een goede offerte prijs

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Fred, bedankt voor het delen van je ervaring. Veel plezier gewenst met je nieuwe tuin. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

W. van Es

Zeer tevreden. Mooie tegel tegen een goede prijs. Snelle levering en een aardige chauffeur.

Sarah

Goede qualiteit

Huntjens

Het is prima zaken doen met deze mensen. Reageren snel via email en/of telefoon. Erg klantvriendelijk!
Ook het contact en meedenken van de firma Tuinvisie, die onze terrastegels heeft geleverd, is gewoon top! Tuinvisie en Bestratingsweb, onze complimenten!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Huntjens, heel erg bedankt voor de complimenten! Veel plezier gewenst met de nieuwe terrastegels. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Norman kors

Super goed service en professioneel personeel

Van den Berg

Geweldige en vooral snelle service. Dankzij Bestratingsweb hebben wij onze voortuin af gekregen. Nogmaals bedankt!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Veel plezier gewenst met de nieuwe voortuin! En heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

J. Nijen Twilhaar

Tegels, blokken en opvullend

Hoveniersbedrijf Pieter Koster

Duidelijk en overzichtelijk met een snelle service en levering. Medewerkers denken goed mee en geven vakkundig advies.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Dank voor je review, Pieter! Heel graag tot een volgende keer. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

C.W. van Hoogenhuizen

Bestelling volgens afspraak geleverd. Chauffeur belt ongeveer een kwartier voor aankomt.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Van Hoogenhuizen, bedankt voor het delen van deze ervaring! Heel veel plezier gewenst met de nieuwe tuin! Groeten, Team Bestratingsweb.nl