P

Duidelijk en communicatie is erg fijn

Werkdag bouw en techniek

Levering top gedaan, zou eerst pas in het nieuwe jaar geleverd kunnen worden, maar ze hebben hun best gedaan en het als nog geleverd. Goed gesprek gehad met Ellis van bestratingweb, mede dankzij... Levering top gedaan, zou eerst pas in het nieuwe jaar geleverd kunnen worden, maar ze hebben hun best gedaan en het als nog geleverd. Goed gesprek gehad met Ellis van bestratingweb, mede dankzij haar inzet intern is deze levering mogelijk gemaakt.
We zijn zeer tevreden .
Bedankt Ellis

Welke tip heb je voor ons?

Geen , is al goed geregeld bij bestratingweb

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Almin,
Bedankt voor je leuke review en het goede gesprek ;)
Groetjes, Ellis

Hans

Netjes gedaan. Alles lag correct klaar voor ophalen. Wat ik vooral waardeerde is dat zij pro actief de factuur naar beneden hadden bijgesteld aangezien ik op het laatste moment nog veranderde van... Netjes gedaan. Alles lag correct klaar voor ophalen. Wat ik vooral waardeerde is dat zij pro actief de factuur naar beneden hadden bijgesteld aangezien ik op het laatste moment nog veranderde van afleveringsmethode. Chapeau!

Ga zo door

Kees Rundvlees

Twee fledse.m biomos besteld. snel geleverd en heel goed ingepakt toppie!

Welke tip heb je voor ons?

ik zou het niet weten hoor.

Daphne

Prima service, meedenkend en snel geleverd!

Nvt

S.W

Snel geleverd, vriendelijke en behulpzame medewerkers, ben heel tevreden over de afhandeling, goede betalingsopties

Welke tip heb je voor ons?

Creditcard acception misschien ?

Wender

Wat een super bedrijf snelle reactie en snelle levering zeker mensen een aanrader 👍

Eigenlijk niks veranderen

Daan

Geweldig! Heel fijn contact. Super geholpen door Ellis, foto's maken, advies geven, niets was haar te gek. Wij zijn super tevreden, echt een aanrader!

Niets, ga zo door.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Danielle, Hartstikke leuk dat ik de tegels voor je mocht regelen 😄
Groetjes Ellis

Linda

Goede service, erg flexibel, vriendelijk, snelle levering

Wouter Bijderwieden

Eerste contact was prima. Er is mij een boel uitgelegd. Het was een warm contact

Geen idee