Home Around Investments B,V

Super

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring! Veel plezier gewenst met de nieuwe tuinmaterialen. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Amdjadh Khodabaks

Helemaal TOP!!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Amdjadh, top dat je zo enthousiast bent! Fijn dat Diederick goed meedacht. Veel plezier met de nieuwe tuintegels! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Mohamed

Ik had 4x Varistone voegmortel emmers besteld, was snel en netjes geleverd.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Mohammed, dank voor je bestelling en je review! Veel plezier gewenst met de Varistone voegmortel. Groeten, ook van onze vriendelijke klantenservice :) Team Bestratingsweb.nl

Lucía Díaz

Super leuk bedrijf. Professioneel en echt lief met de klanten. Altijd alles double checken met jou, beschikbaar via telefoon en mail.. echt top! Levering is ook 10 over 10!

Amdjadh Khodabaks

Vakkundig advies gehad bij de offerte, goede communicatie gehouden tot aan de levering.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Amdjadh, heel fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met de nieuwe tuinbestrating! Dank voor de complimenten aan Wilbert. Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Niels

Goed bedrijf. Dag na bestelling werden we gebeld om bestelling door te nemen. Daarnaast samen gekeken naar een oplossing waar de producten het beste kon worden geleverd, aangezien we op een... Goed bedrijf. Dag na bestelling werden we gebeld om bestelling door te nemen. Daarnaast samen gekeken naar een oplossing waar de producten het beste kon worden geleverd, aangezien we op een doodlopende straat wonen met een krappe bocht. Netjes afgeleverd op de afgesproken plek.

Versteeg

Duidelijke en overzichtelijke site. Makkelijk onze producten kunnen bestellen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste K. Versteeg, fijn dat het bestellen zo soepel ging! Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel plezier toegewenst met de nieuwe tuintegels. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Lucía Díaz

Super leuke website. Net de bestelling gedaan en iemand belt mij om te controleren dat alles goed was. Super aardig en professionele bedrijf!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Lucía, bedankt voor je enthousiaste review! Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe bestrating! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Erik Kettenis

Wat een super geoliede levering

Bjorn

Materialen welke geleverd waren, waren prima. Miscommunicatie in de levering en geen bericht van nieuwe levering, totdat chauffeur belde

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Bjorn, bedankt voor het delen van je review. Fijn dat de materialen naar wens zijn! Onze communicatie over de levering ging in dit geval niet zoals we gewend zijn inderdaad. Sorry daarvoor. We... Hallo Bjorn, bedankt voor het delen van je review. Fijn dat de materialen naar wens zijn! Onze communicatie over de levering ging in dit geval niet zoals we gewend zijn inderdaad. Sorry daarvoor. We wensen je veel plezier met je nieuwe tuintegels! Groeten, Team Bestratingsweb.nl