Melinda

Snel, persoonlijk en meedenkende service

Akcay

Super vriendelijke mensen, correct en snel.

F.J.Idzes

De bestelling is goed verlopen alleen braken er twee tegels die wij van de pallet aftilde , gelukkig hadden we iets over aantal M2 meters dus konden het oplossen ,wel jammer natuurlijk nu minder... De bestelling is goed verlopen alleen braken er twee tegels die wij van de pallet aftilde , gelukkig hadden we iets over aantal M2 meters dus konden het oplossen ,wel jammer natuurlijk nu minder reserve tegels. Moeten nu alleen nog afvoegen zijn benieuwd.

M

Snelle communicatie, prima levering. Mooie tegels van goede kwaliteit.

Wouter Voerman

Prima klantenservice

S.kesler

Fijne website, goede communicatie

Maarten

Geholpen met een snelle levering voor een goede prijs door Diederick. Waren wat problemen om de stenen voor onze deur te krijgen, maar hij dacht goed mee en was erg behulpzaam om de stenen alsnog op... Geholpen met een snelle levering voor een goede prijs door Diederick. Waren wat problemen om de stenen voor onze deur te krijgen, maar hij dacht goed mee en was erg behulpzaam om de stenen alsnog op de juiste locatie te krijgen

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Maarten,
Bedankt voor je goede review. Daar doe ik het voor! 😉
Groet, Diederick

Ingrid

Priscilla

Top service!
Een andere tegelwinkel heeft een week van tevoren aan ons doorgegeven dat de tegels niet meer leverbaar zijn!

Uiteindelijk hier terecht gekomen en wat ben ik fijn...
Top service!

Uiteindelijk hier terecht gekomen en wat ben ik fijn geholpen en het mooie van alles!! Tegels op voorraad en binnen 3 dagen geleverd!

Maarten

Heel goed geholpen!