Ineke Hollman

Helemaal blij met dit bedrijf. Enorm goede klantenservice wat vaak een probleem is met online bestellingen! Ze doen alles om je te helpen!

Welke tip heb je voor ons?

Misschien de levertijd duidelijk op de website zetten?

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Ineke, wat fijn om dit te horen. Echt een opsteker voor ons als team!😊

Boy Interface

Op zoek naar een specifieke tegel, een offerte opgevraagd en deze is snel opgevolgd door de medewerkster. Levering ook snel en netjes gedaan.

Niks

Reactie Bestratingsweb.nl:

Goed om te horen Boy! Blij dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen.
Groetjes, Ellis

L. Leinders

Prima, duidelijke info, vriendelijk personeel

Welke tip heb je voor ons?

Mogelijkheid om zondag winkelmand te vullen online.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling!
De winkelmand vullen op zondag, daar wordt aan gewerkt. Dat gaat nu inderdaad even niet zoals zou moeten. ;-)

Sander

Top service, vriendelijk personeel, scherp geprijsd en snel geleverd!!!
Top service, vriendelijk personeel, scherp geprijsd en snel geleverd!!!
Was op zoek naar 140m2 Excluton bestrating. Via de what's app op de website offerte opgevraagd. Binnen half uur scherpe offerte binnen. Men vroeg zelfs toestemming om er nog even achteraan te bellen. Zeer vriendelijke jonge dame aan de lijn en alles doorgesproken. Uiteindelijk hier besteld. 24 maart besteld, 31 maart geleverd!!
Kortom, niet langer zoeken maar gewoon even contact opnemen!

Helemaal niets!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Dankjewel voor je review Sander! Dit is de beste reclame die we kunnen hebben :-) Veel plezier met je nieuwe bestrating!

Arold Offerman

Professionele advies, top kwaliteit product, zeer vriendelijk en ze doen hun uiterste best om aan de wens van klant te voldoen. Goede terugkoppeling na de bestelling. Zeer aangeraden bedrijf.

Keep it up!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hi Arnold, fijn dat alles zo goed ging! Daar doen we dagelijks ons best voor. Veel plezier met je nieuwe tuin!

Wendy Gerritse

Communicatie was goed, levering was ook goed.

Het was gewoon goed!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Wendy, wauw! Bedankt voor de 10 :-)

Lugtmeijer

Top

Alles is goed geregeld

Reactie Bestratingsweb.nl:

Fijn dat je ons top vindt! En bedankt voor deze review, dat vinden wìj dan weer top :-)

Jennifer

Terrastegels besteld bij bestratingsweb. Ze zijn netjes bezorgd en de communicatie verliep erg prettig.

Welke tip heb je voor ons?

Indien mogelijk bezorgkosten als service aanbieden. Dit maakt dat mensen sneller voor jullie kiezen omdat er overal bezorgkosten zijn, dit maakt je uniek

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hi Jennifer, bedankt voor je feedback :)
Hi Jennifer, bedankt voor je feedback :)
Gratis bezorging zou inderdaad geweldig zijn hè! Helaas zijn vrachtwagens, chauffeurs en diesel erg duur. In jouw geval konden we dit gelukkig toch gratis aanbieden.
Groetjes, Ellis

Merel

Snel en goed geleverd

Welke tip heb je voor ons?

Ook al wordt het door een derde partij geleverd; een bevestigingsmail van de afgesproken datum zou prettig zijn. Ja, ik had kunnen bellen, maar ik wist niet dat jullie alleen als tussenpersoon... Ook al wordt het door een derde partij geleverd; een bevestigingsmail van de afgesproken datum zou prettig zijn. Ja, ik had kunnen bellen, maar ik wist niet dat jullie alleen als tussenpersoon fungeren.

Goedemorgen Merel,
Goedemorgen Merel,
Bij leveringen die ver weg zijn laten we de stenen rechtsreeks vanaf de fabriek versturen. Dan heb je ze extra snel in huis! De bevestigingsmail had inderdaad wat duidelijker gekund. Bedankt voor je feedback, daar kunnen (en doen!) we wat mee :)
Groetjes, Isaäc

Arjan

Super goede hulp met meedenken in oplossingen: ik had bepaalde stenen nodig en er is veel moeite gedaan om deze aan mij te leveren.
Fijn contact via telefoon en Whatsapp, wat ervoor zorgde dat...
Fijn contact via telefoon en Whatsapp, wat ervoor zorgde dat alles super snel geregeld was

Welke tip heb je voor ons?

Ga zo door, top service!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Arjan, we doen graag een stapje extra voor onze klanten. Tof om te lezen dat dat bij jou ook weer gelukt is! Groetjes, Ellis