Natasja

In tegenstelling tot hun wat grotere concurrent pakken zij de bron aan: zorgdragen dat de muizen niet het huis in kunnen komen! Alle gaten en kieren zijn gedicht en ja hoor: eindelijk zijn we van de... In tegenstelling tot hun wat grotere concurrent pakken zij de bron aan: zorgdragen dat de muizen niet het huis in kunnen komen! Alle gaten en kieren zijn gedicht en ja hoor: eindelijk zijn we van de muizen af! Wat een opluchting. Heel deskundig geholpen met een duurzame oplossing (in tegenstelling tot het alleen maar plaatsen van gif)

Sylvia

Elroy heeft mij zo goed meegedacht voor een vervolg-oplossing. Mocht het ooit nodig zijn, dan bel ik hem meteen. Deze inspectie was geheel kosteloos! Ik was totaal verrast.

Janhein tempelman

Heel goed vakkundig geholpen. Fijne vaklui. Plezierig contact.

Rotterdam

Vivian

Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan... Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan bleek te komen. Niet alleen werd de bestrijding kosteloos nog een keer uitgevoerd maar ook kon ik tussendoor zelfs in de avonduren of het weekend altijd terecht met mijn vragen. Elroy geeft heel kundig en eerlijk advies en zal je absoluut niet iets aanpraten wat niet nodig is. Kevin voert de behandeling heel grondig uit. Allebei ook heel prettig in de omgang en nemen alle tijd voor je. Absolute aanrader bij bedwantsen of ander ongedierte.

Pim

We zijn echt super goed, vakkundig en snel geholpen door Elroy en Patricia. Prijs/kwaliteit is ook super. We bevelen dit bedrijf daarom ook echt bij iedereen aan!

Rijswijk

Jos

Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te... Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te zien. Geweldig. Er zijn ongetwijfeld een hoop bedrijven die aangeven dat je een groot probleem hebt om maar omzet te maken. Wij gaan Elroy / OFS zeker bellen als we weer iets hebben of zouden we aanraden bij anderen.

Pijnacker

Roxanne Post

Super goed geholpen! Ze wisten waar ze het over hadden, namen de tijd voor je probleem en waren super aardig.

AmsterdM

Sophia

Elroy is erg deskundig, professioneel en goed. Zeer mee geholpen!

Amsterdam

familie van der winden

Kevin is: aardig, begripvol, geduldig, vakkundig, geruststellend en kan alles heel goed uitleggen

den haag

Eveliene

Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Ik belde i.v.m. wespen op zolder en jullie komen niet, omdat ik niet precies weet waar het zit.
Maar nogmaals: op de site...
Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Maar nogmaals: op de site staat duidelijk dat jullie ook nesten opsporen
En ik ben thuis, dus ik zou t moeten weten, werd er tijdens het telefoon gesprek gezegd.
Mevrouw, ik zit toch niet op t dak????
Ook blijken jullie geen ladder te hebben, die moet ik zelf regelen (en die heb ik dus ook niet).

Dus nee, ik heb werkelijk helemaal niets aan jullie en zal jullie ook niet aanraden

HOOFDDORP