D. Wagenar

Prima!

Groningen

Sietze Bandringa

Snelle, correcte en effectieve behandeling. Binnen dag geen enkele wesp meer gezien.

Leeuwarden

LMB melis

middelstum

W de Boer

Nette en beleefde medewerker, snelle hulp. Serieus naar het probleem gekeken en hierop geanticipeerd

Appelscha

Jikkie Piersma

Tige tank foar it 'opromjen' fan de wespen! of in het ABN heel hartelijk dank voor het 'opruimen' van de wespen. Hele prettige service!

Grou

Lisanne Stremler

Het was snel klaar en de wespen zijn weg

Achlum

Stratingh

Prima werk geleverd

Stadskanaal

Marcel Spijker

Ik kan niet anders dan alleen maar het maximaal aantal sterren geven. Na een emailtje al heel snel een afspraak geregeld. Bestrijder komt mooi op tijd en heeft verstand van zijn werk. Wij hadden... Ik kan niet anders dan alleen maar het maximaal aantal sterren geven. Na een emailtje al heel snel een afspraak geregeld. Bestrijder komt mooi op tijd en heeft verstand van zijn werk. Wij hadden last van een wespen nest achter de windveer/ en deels in de spouw.
De in -en uitgangen zijn bespoten met poeder en een aantal uren later hoorde ik al niks meer! Dagen lang kwamen er wel nog steeds wespen even kijken maar dit zijn werkers en ja deze verdwijnen vanzelf. Zeer tevreden dus!

Wildervank

Boven / Oosting

Westra

Stadskanaal

Ingrid van der Meer

Prima bereikbaarheid, snelle actie, goede informatie, mondeling en schriftelijk over hoe wespennesten op soortgelijke plaatsen (in de spouwmuur) in de toekomst kunnen worden vermeden.

Zuidhorn