v. d. Pal

Snel en goed werk geleverd.

Sneek

Chris van der Eide

Snel geholpen met duidelijke uitleg helemaal top volgende keer bel ik zeker weer

Uithuizermeeden

Houttuin

Prima resultaat, wespennest is verlaten

Workum

Mevr. F Benning van Dijk

Telefonisch goed berijkbaar. Werd vlug geholpen vanwege westpennest in huis. Jongeman gaf goed uitleg wat hij ging doen ,was rustig en heeft nog wat kamers nagekeken omdat wij dat vroegen. SUPER EN... Telefonisch goed berijkbaar. Werd vlug geholpen vanwege westpennest in huis. Jongeman gaf goed uitleg wat hij ging doen ,was rustig en heeft nog wat kamers nagekeken omdat wij dat vroegen. SUPER EN PROFESSIONEEL! Ik raad dit bedrijf aan mijn familie, kennissen en buren.

Oude Pekela

W.J. Jousma

In eerste instantie was contact maken lastig. Volgens de site was Allard ook 's avonds bereikbaar, maar dat was niet het geval. Daarom de volgende dag nogmaals gebeld. Ondanks ziekte kon voor de... In eerste instantie was contact maken lastig. Volgens de site was Allard ook 's avonds bereikbaar, maar dat was niet het geval. Daarom de volgende dag nogmaals gebeld. Ondanks ziekte kon voor de volgende dag een afspraak gemaakt worden en werd het probleem keurig opgelost.

Lemmer

Gutterswijk

Netjes te woord gestaan en vlot geholpen.

Boijl

Zondervan

Snel, correct en affectief. Geen wesp meer in de buurt.

Groningen

J.W. Tel

Binnen een tijdsmarge van 10 uur tot 14:00 ruim 3 kwartier te laat komen is toch wel bijzonder te noemen. Na gebeld te hebben, veel excuses te hebben gekregen verscheen er een aardige jongeman in... Binnen een tijdsmarge van 10 uur tot 14:00 ruim 3 kwartier te laat komen is toch wel bijzonder te noemen. Na gebeld te hebben, veel excuses te hebben gekregen verscheen er een aardige jongeman in korte broek en t shirt. Hij stak een lans in het gat in de tuin en binnen een paar seconden was ons leed geleden. Voor het voorrijden en het poefje in het nest betaal je 70 euro excl. de beloofde cashback van 7,50, als ik een review zou schrijven. Bij deze.

Sneek

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste J.W. Tel,
Beste J.W. Tel,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de verleende service. Onze vakmannen zijn momenteel enorm druk door het wespenseizoen dat in volle gang is. Dat is natuurlijk geen excuus, maar daardoor kan het een keer gebeuren dat onze vakman ergens vertraging oploopt. Het belangrijkste is dat u van de overlast af bent en wat betreft die cashback, dat wordt geregeld. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten!
Groet Team Beestjes Kwijt

Kolhorn

Aardige jongeman, netjes en beleefd. We hopen dat we snel van de wespen af zijn. Maar dat komt vast goed.

Oudeschip

J.K. Mooij

Snelle handeling, vakkundig en vriendelijk

Marwijksoord