I van Wijk

Prima alleen we moesten zelf de ladder pakken uit onze garage terwijl hij zelf eentje op de auto had liggen.

Schildwolde

John

Vakbekwaam, snel handelend en klantvriendelijk

Eelderwolde

Bertus Fokkens

Erg prettig!

Westerbork

Stefan Schapelhouman

Snelle service en het probleem was meteen opgelost, top!

wolvega

Carla Kleinpaste

De website vermeldt dat dezelfde dag contact wordt opgenomen. Dat was in de praktijk een dagje later. De afspraak kon voor vijf dagen later gemaakt worden en de bestrijder zou tussen 09.00 - 12.00... De website vermeldt dat dezelfde dag contact wordt opgenomen. Dat was in de praktijk een dagje later. De afspraak kon voor vijf dagen later gemaakt worden en de bestrijder zou tussen 09.00 - 12.00 uur komen. Om 12.30 uur was er nog niemand verschenen en hadden we ook geen telefoon gehad. Nadat ik zelf belde, botste ik op een beantwoorder. Ik ben met de hond gaan wandelen, gelukkig bleef mijn man thuis. Om 13.00 uur arriveerde de bestrijder alsnog. Het nest was binnen tien minuten opgeruimd. Daarmee vind ik de prijs aan de hoge kant.

Frederiksoord

W. Korteweg

Heel snel en goed geholpen. Ook fijn om te weten dat je 14 dagen na de bestrijding nog garantie hebt.

Finsterwolde

Yvonne Monsma Taekema

Behandeling is effectief geweest, geen wespen meer.

Goutum

Klaas

Prima service. Effectief.

Beilen

R. Bron

Medewerker was professioneel en was binnen een dag van alle wespen af.

Assen

Ben v Van Duijvenvoorde

Prima, pakte de klus adequaat aan, De volgende dag vliegen er nog maar een paar rond. Nog even afwachten. Daarnaast hebben we nog garantie, mooie service !!

Assen