Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

f.Larmené

Geen opmerkingen (goed advies en snelle levering)

Fam.Tielkemeijer

Goed advies over onze nieuwe Auping matrassen,waar we heel tevreden mee zijn.
Goed advies over onze nieuwe Auping matrassen,waar we heel tevreden mee zijn.
Monteurs zijn zelfs op een andere dag teruggekomen om nieuw trekkoord te bevestigen op het Auping spiraal (waar we ook al jaren tevreden mee zijn) Service van de zaak.
Pesoneel en monteurs BEDANKT

Reactie Beds & Bedding:

Wat een fijne woorden en mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe matrassen en graag tot ziens!

menning

Mooie zaak en keurig geholpen, vriendelijke mensen

Bernard Koolhaas

Netjes en aardig geholpen.

H Clejan

Heel goed geholpen door Marcel. Super bed. Goeie levering volgens afspraken. Aardige monteurs. Dat het wat lang duurde vanaf bestellen tot leveren dat snap ik wel. In deze tijd hebben alle bedrijven... Heel goed geholpen door Marcel. Super bed. Goeie levering volgens afspraken. Aardige monteurs. Dat het wat lang duurde vanaf bestellen tot leveren dat snap ik wel. In deze tijd hebben alle bedrijven last van personeel tekort.

Mevrouw de Boer

In 2008 prettig contact gehad en goed advies Jensen bed

Toornstra

Bij toeval deze zaak ontdekt. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over de produkten. Na thuis overleg weer teruggegaan om boxspring te bestellen. Levertijd zou 8 a 12 weken zijn. Tot onze vreugde... Bij toeval deze zaak ontdekt. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over de produkten. Na thuis overleg weer teruggegaan om boxspring te bestellen. Levertijd zou 8 a 12 weken zijn. Tot onze vreugde al na 5 weken bericht dat bestelling binnen was. Alles is heel goed en vlot geinstalleerd door de bezorgers.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de mooie beoordeling en mooie woorden! Goed te lezen dat de levertijd meeviel in positieve zin :) We wensen u vele heerlijke nachten en tot een volgende keer.

ronald worp

Deskundig. betrouwbaar en prettig

Particulier

Allemaal prima verlopen goede i formatie gehad.

Lenie Sibbelee

Zeer prettig geholpen en snelle levering super

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Veel fijne nachten gewenst en graag tot ziens.