Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Irma van der Wedden

Wij zijn jaren vaste klant bij Beds & Bedding bij de van winkel Aveen.
Altijd prettige geholpen klant vriendelijke behulpzaam geven goede informatie bij de aankopen van onze bedden .
Na...
Wij zijn jaren vaste klant bij Beds & Bedding bij de van winkel Aveen.
Na jaren was de afstandsbediening van onze aupingbed stuk het was geen moeite ze hebben nieuwe voor on besteld en de monteurs zijn thuis bij ons geweest om de afstandsbediening te monteren .
Dit was totaal geen probleem .
Dit is super klantvriendelijke ,de klant is koning .
Wij zijn erg blij met de goede service van de winkelpersoneel en de monteurs .
Een dikke 10+

Irma van der Wedden

Reactie Beds & Bedding:

Wat een mooie review en fijne woorden. Vriendelijk bedankt hiervoor! We hopen dat u weer vele jaren plezier zult hebben van uw bed en graag tot een volgende keer.

Familie Berkhout

Prima advies, prima kwaliteit

Van der Voort

Prima gesprek en advies met de verkoper, alleen de regeling van mogelijke teruggave na 3 maanden bleef wat vaag.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de mooie score. Excuus voor de mogelijke verwarring omtrent de omruilgarantie van de betreffende leverancier. We lichten graag nog even toe hoe dit precies werkt zodat hier geen... Bedankt voor de mooie score. Excuus voor de mogelijke verwarring omtrent de omruilgarantie van de betreffende leverancier. We lichten graag nog even toe hoe dit precies werkt zodat hier geen onduidelijkheid meer over zal zijn. Veel prettige nachten gewenst en tot de volgende keer!

A.Scholte

Zie onderstaand

Lex

Betrokken mensen die weten waarover ze het hebben.

Harry en Yvonne

Goede ervaring gehad bij Beds & Bedding
Prima uitleg over de matrassen en het elektrische gedeelte
Zeer snelle levering omdat we het showroom model hadden gekocht.

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor de aardige woorden en mooie beoordeling. Veel fijne nachten gewenst op uw prachtige bed en graag tot een volgende keer!

Spaargaren

Goede duidelijke verkoopmedewerker.