Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Dirk Albers

Vakkundig advies snelle en nette levering

Ed Wellink

Perfecte behandeling en uitleg tijdens aankoop matras

Zethof

Wij zijn tevreden over de verkoopinformatie en advies in de winkel, maar minder tevreden over de aflevering wat betreft het monteren en plaatsen van bed (niet netjes).

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat de levering niet geheel naar wens is verlopen. Gelukkig hebben we hier nog even contact over gehad en is dit opgelost. We wensen u veel... Vriendelijk bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat de levering niet geheel naar wens is verlopen. Gelukkig hebben we hier nog even contact over gehad en is dit opgelost. We wensen u veel plezier van uw nieuwe bed en veel fijne nachten!

J. Heppener

Vriendelijke en persoonlijke service, goede productvoorlichting en advies. Enorme keuze in producten en goede kwaliteit. De levering conform de afspraken hierover.

MG de Groot

Bij binnenkomst kregen we de tijd om even rond te kijken en te oriënteren. Erna werden we goed en vriendelijk geholpen.
Bij de levering werd alles zorgvuldig naar de slaapkamer gebracht en...
Bij de levering werd alles zorgvuldig naar de slaapkamer gebracht en gemonteerd. Het personeel, in de winkel en bij levering is heel vriendelijk. Ze staan voor hun product.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en fijne woorden! We wensen u veel fijne nachten toe op uw nieuwe bed en graag tot ziens!

Bakker

Ik was dol enthousiast dat ik een bed kon kopen. We hadden alleen geen tekening gemaakt van de slaapkamer, waar het bed zou komen. Ze hebben mijn oude bed verplaatst. Vervolgens met fam. kamer... Ik was dol enthousiast dat ik een bed kon kopen. We hadden alleen geen tekening gemaakt van de slaapkamer, waar het bed zou komen. Ze hebben mijn oude bed verplaatst. Vervolgens met fam. kamer veranderd.

Stelt

Ik zit met een bed, welke ik op jullie aanraden heb aangeschaft. En elke dag worden wij met pijn wakker. Paar weken geleden opgebeld en toen werd er al door de telefoon geroepen aan de hand van ons... Ik zit met een bed, welke ik op jullie aanraden heb aangeschaft. En elke dag worden wij met pijn wakker. Paar weken geleden opgebeld en toen werd er al door de telefoon geroepen aan de hand van ons gewicht, dat wij op de verkeerde matrassen liggen. Ze zou het gaan uitzoeken en als ik in de buurt was even langs kon komen om te kijken naar andere matrassen, zo gezegd zo gedaan. Alleen kon ik de matrassen opnieuw gaan aanschaffen en de vorige de prullenbak ingooien. Sorry, maar wat is dit onprofessioneel (had best iets willen betalen, verschil tussen de matrassen, meer niet het complete bedrag) Mijn ikea bed lag nog lekkerder dan deze auping bed.

Geachte mevrouw Van der Stelt,
Geachte mevrouw Van der Stelt,
We willen u bedanken voor uw review, hoewel we betreuren dat deze niet positief is. We willen graag uw verhaal verduidelijken en ervoor zorgen dat het gebaseerd is op feiten en niet alleen op gevoel.
In februari 2022 heeft u bij ons een Auping bed gekocht na twee bezoeken en uitvoerig testen. In april 2022 hebben wij dit bed bij u geleverd en gemonteerd. In mei 2022 hebben wij onder garantie op uw verzoek 1 kant van het matras omgeruild van firm naar medium. In juli 2022 hebben wij op uw verzoek de andere kant van het matras ook onder garantie omgeruild van firm naar medium.
In maart 2023 heeft u ons telefonisch gemeld dat u niet lekker lag op het matras. We hebben hierover direct contact opgenomen met Auping en hebben gezamenlijk besloten u een scherp coulance voorstel te doen voor nieuwe kernen voor in uw huidige matras. De omruilgarantie was namelijk inmiddels reeds gebruikt en verlopen. We hebben u uitgelegd (zoals wij altijd doen) dat een matras wordt gekozen op basis van bouw, postuur, gewicht, gevoel en ondersteuning. Om deze redenen hebben we u uitgenodigd bij ons in de winkel.
In april 2023 bent u bij ons langsgekomen om de opties te bekijken, te proberen en te bespreken. U heeft toen geconcludeerd dat een ander Auping matras lekkerder lag dan de versie die u thuis had liggen. Ondanks dat het hier om een comfortkwestie gaat, hebben wij u een coulance voorstel van 30% gedaan op nieuwe matrassen. U vond dit echter niet voldoende en daarom heeft u de winkel verlaten.
Wij werken uitsluitend met nieuwe producten en kunnen niet zomaar een jaar oude matras en matrashoes terugnemen en omruilen voor nieuwe, simpelweg omdat u deze niet lekker vindt liggen. Dit is onredelijk om van ons te verlangen. We hebben ons servicegericht opgesteld en ons uiterste best gedaan om u tevreden te stellen. Het is spijtig dat dit niet gelukt is. Wij zijn van mening dat hetgeen we hebben voorgesteld passend is en dit voorstel blijft dan ook staan voor u. Als u alsnog gebruik wilt maken van ons voorstel, bent u van harte welkom!
Directie Beds & Bedding

J Morees

Goede adviezen en heel veel dank voor het opslaan van onze brestelling door uitgelopen werkzaamheden

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor de mooie review. Uiteraard heel graag gedaan en tot ziens!

Koen Wilffert

Goed advies met als eindresultaat een prachtig comfortabel bed.