Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Mart van Krimpen

Vriendelijk en bereid veel kanten aan het kopen van een bed te bespreken en inzichtelijk te maken.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de mooie woorden! Zoals telefonisch nog even besproken liep het invullen van de sterren niet helemaal soepel. We zijn blij te weten dat u tevreden bent, zoals u ook schijft. En wensen u... Bedankt voor de mooie woorden! Zoals telefonisch nog even besproken liep het invullen van de sterren niet helemaal soepel. We zijn blij te weten dat u tevreden bent, zoals u ook schijft. En wensen u dan ook veel prettige nachten toe. Graag tot ziens!

Kroese

Met name de levering ging heel soepel, fijne mensen die ook nog bereid waren een klein klusje extra te doen(lampjes van het oude bed op dit bed monteren)

Reactie Beds & Bedding:

Fijn te lezen dat u onze service als positief heeft ervaren. Bedankt voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens!

Van Grafhorst

Prettig, open en eerlijk contact. Goed advies, communicatie en flexibel.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor de fijne woorden en mooie review. Veel prettige nachten toegewenst en graag tot een volgende keer.

Hein S

Positief! Goede service en klantvriendelijk personeel

Nel

Prima advies gekregen. Goede communicatie over bezorging. Bed kant en klaar gemonteerd.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Heel veel aangename nachten gewenst en graag tot ziens!

Helga Wiertz

Vriendelijke medewerkers en monteurs.

de lange

We zijn heel goed geholpen

Odin Nijenhuis

Prima, goed geholpen, duidelijke uitleg waarom sommige keuzes niet juist zijn, dus uiteindelijk prima advies.