Schreuder

Niet geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle, vriendelijke reactie. Ik heb niet geboekt omdat de hond niet mee mag.

Henny El Awadi-Jekel

Matige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanvraag gedaan. Jammer dat systeem niet meteen uitsluitsel geeft. Achterhaald reserveringssysteem. Botte reactie van B&B eigenaar gehad omdat ik over het hoofd had gezien dat in een weekend... Aanvraag gedaan. Jammer dat systeem niet meteen uitsluitsel geeft. Achterhaald reserveringssysteem. Botte reactie van B&B eigenaar gehad omdat ik over het hoofd had gezien dat in een weekend minimaal 2 nachten geboekt moesten worden. Elders een hotel arrangement voor 2 nachten geboekt want naar betreffende B&B hoef ik niet meer. Geen reclame

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Henny,
Beste Henny,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de accommodatie terecht kon. Klaarblijkelijk heeft deze B&B hun restricties niet goed ingesteld. Anders had u vooraf al geweten dat u hier in het weekend minimaal 2 nachten dient te boeken.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Smeenge

Makkelijk een B&B boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken ging heel makkelijk. Een voordeel is dat je rechtstreeks contact hebt met de B&B eigenaar. Zo kun je meteen afspraken maken en eventueel nog vragen stellen. Bovendien is de kamerprijs... Het boeken ging heel makkelijk. Een voordeel is dat je rechtstreeks contact hebt met de B&B eigenaar. Zo kun je meteen afspraken maken en eventueel nog vragen stellen. Bovendien is de kamerprijs lager dan die bij Booking.com.

Gepensioneerde

Makkelijke Site

Tevreden

Kees Pronk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reservering verliep soepel. Het gesprek met Bedandbreakfast.nl beantwoordde al mijn vragen.

Wim Jager

Snelle reactie

heb nooit klachten

Tanja

Boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede afhandeling van de reservering, snelle reactie.

Marjan

Niet altijd even handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn ervaring is, dat als je na lang zoeken een keuze hebt gemaakt om een huisje te boeken, dat je dan contact opneemt met de bed en breakfast en dan is deze niet beschikbaar. Dat maakt de website... Mijn ervaring is, dat als je na lang zoeken een keuze hebt gemaakt om een huisje te boeken, dat je dan contact opneemt met de bed en breakfast en dan is deze niet beschikbaar. Dat maakt de website minder prettig om mee te werken. Zo ook, je wilt 1 nachtje weg, hebt een huisje gevonden en dan vindt je ineens in de omschrijving: minimaal 2 nachten. Deze zou mijns inziens dan niet zichtbaar moeten worden voor mij.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marjan,
Beste Marjan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u onjuiste informatie tegengekomen bent op de presentatiepagina van de B&B. Wij helpen de B&B graag om de gegevens te updaten. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Alvast bedankt!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Willemien

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is veranderd en ik vond de vorige heel wat gemakkelijker.

M. Kraijenbrink

Lokkertjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prijzen kloppen niet met wat de B&B eigenaar rekent.
95 euro op de site, 108 euro is de daadwerkelijke prijs.
Wij hebben de eigenaar hierop aangesproken De eigenaar heeft daarop contact...
Prijzen kloppen niet met wat de B&B eigenaar rekent.
95 euro op de site, 108 euro is de daadwerkelijke prijs.
Wij hebben de eigenaar hierop aangesproken De eigenaar heeft daarop contact gezocht met bedandbreakfast.nl. Het bleek dat er in de kleine lettertjes stond dat wijzigingen door gegeven moeten worden aan Bedandbreakfast.
De eigenaar van de B&B bood ons een korting aan die we geaccepteerd hebben.
Aan Bedandbreakfast heb ik gevraagd om de kleine lettertjes groot te maken, wel zo duidelijk.
Bedandbreakfast reageerde zoals beloofd op onze feedback