Jo

Makkelijk

Walter Crols

Mijn mening

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel goed, steeds duidelijk en snelle oplossingen voor een overnachting

abaware

Makkelijk en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prima zoekfunctie met voldoende informatie

Bol

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om gelijk te zien wat vrij is

Schreuder

Niet geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle, vriendelijke reactie. Ik heb niet geboekt omdat de hond niet mee mag.

Henny El Awadi-Jekel

Matige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanvraag gedaan. Jammer dat systeem niet meteen uitsluitsel geeft. Achterhaald reserveringssysteem. Botte reactie van B&B eigenaar gehad omdat ik over het hoofd had gezien dat in een weekend... Aanvraag gedaan. Jammer dat systeem niet meteen uitsluitsel geeft. Achterhaald reserveringssysteem. Botte reactie van B&B eigenaar gehad omdat ik over het hoofd had gezien dat in een weekend minimaal 2 nachten geboekt moesten worden. Elders een hotel arrangement voor 2 nachten geboekt want naar betreffende B&B hoef ik niet meer. Geen reclame

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Henny,
Beste Henny,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de accommodatie terecht kon. Klaarblijkelijk heeft deze B&B hun restricties niet goed ingesteld. Anders had u vooraf al geweten dat u hier in het weekend minimaal 2 nachten dient te boeken.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Smeenge

Makkelijk een B&B boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken ging heel makkelijk. Een voordeel is dat je rechtstreeks contact hebt met de B&B eigenaar. Zo kun je meteen afspraken maken en eventueel nog vragen stellen. Bovendien is de kamerprijs... Het boeken ging heel makkelijk. Een voordeel is dat je rechtstreeks contact hebt met de B&B eigenaar. Zo kun je meteen afspraken maken en eventueel nog vragen stellen. Bovendien is de kamerprijs lager dan die bij Booking.com.

Gepensioneerde

Makkelijke Site

Tevreden

Kees Pronk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reservering verliep soepel. Het gesprek met Bedandbreakfast.nl beantwoordde al mijn vragen.

Wim Jager

Snelle reactie