Sibbald

Super slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb tijd geleden al aanvraag gedaan en zelfs ook privé een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad.

Beste Sibbald,
Beste Sibbald,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gehad. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.

Lancee

?

prima

han van den Berg

Werkwijze website/boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was eenvoudig te bedienen en duidelijk

B v Pijkeren

Beoordeling reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zocht op naam van een bepaalde B&B maar ik kreeg heel veel andere B&B’s te zien omdat de B&B van mijn keuze op de datum die ik had ingevuld niet beschikbaar was. Veel moeite moeten doen om toch... Ik zocht op naam van een bepaalde B&B maar ik kreeg heel veel andere B&B’s te zien omdat de B&B van mijn keuze op de datum die ik had ingevuld niet beschikbaar was. Veel moeite moeten doen om toch op de site van de B&B van mijn keuze terecht te komen. Zoekfunctie is onhandig als er nog geen precieze datum bekend is of als de datum niet mogelijk is.

Sabine

Meine Erfahrungen sind sehr positiv. Ich habe kurzfristig einen Unterkunft für 5 Tage gesucht. Sehr übersichtliche Website.

Liebe Sabine,
Liebe Sabine,
herzlichen Dank, dass Sie Ihre sehr positiven Erfahrungen mit unserer Vermittlungsplattform Bedandbreakfast.nl teilen. Wir freuen uns, dass Sie eine passende Unterkunft für die 5 Tage gefunden haben.
Wir wünschen Ihnen einen angenehmen Aufenthalt.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Tevreden gebruiker

Lekker makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke zoeken op de site. Duidelijke uitleg en informatie over de B&B locaties.

van helvoirt, yvonne

Klantvriendelijk

gemakkelijk en duidelijk

Peer1966

Tegenvaller

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had twee mooie b&b uitgezocht die beschikbaarheid hadden volgens jullie site. Beiden bleken toch al vol te zitten. Informatie is niet up to date

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hen hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Cora Mulder

Reviews ontbreken

Beste Cora,
Beste Cora,
Hartelijk dank voor uw feedback. De reviews vindt u terug onder aan de presentatiepagina van een B&B. Het kan zijn dat nieuwe B&B's op onze website nog een reviews hebben. Na verloop van tijd zullen gasten deze schrijven.

Harlekijn Import B.V.

Zeer gastvrij!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prima adres op een prachtige locatie om heerlijk bij te komen na een drukke dag.
Zeer gastvrij ontvangst, mooie, schone en ruime kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt.