Nico

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site. Ik vind vooral de kaartfunctie zeer handig.

R.van Rijswijk

De oude site was beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij vinden de nieuwe beslist geen verbetering sterker de zoek opdrachten leveren ongevraagde resultaten in veel gevallen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste R. van Rijswijk,
Beste R. van Rijswijk,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat onze vernieuwde website niet aan de verwachtingen voldoet. Kunt u via het contactformulier op onze website aangeven wat er niet goed gaat. Daar kijken we graag even naar!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Jan Lakerveld

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel gemakkelijk en snel geregeld

De Waard

Zéér snelle reactie.

Fred Derksen

Goede site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is duidelijk en overzichtelijk.

Kathleen Nieuwets

Duidelijk en volledig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De informatie over alle B&B's is zeer duidelijk en volledig. Ook steeds zeer veel foto's. Wij gaan deze website nog vaak gebruiken.

winston

snel en vriendelijk.

Niek verver

Ziet er goed uit

Goed te spreken

B&B Steegsche Hoeve

Top

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een verrassing deze bed en breakfast, gelegen midden in de groene velden. Schoon, ruim, rustig met een sympathieke gastheer en gastvrouw. Er zijn 2 kamers met eigen badkamer. Deze komen uit op... Wat een verrassing deze bed en breakfast, gelegen midden in de groene velden. Schoon, ruim, rustig met een sympathieke gastheer en gastvrouw. Er zijn 2 kamers met eigen badkamer. Deze komen uit op de gezamenlijke grote keuken met 2 eetgedeeltes en waar ook nog kan worden gekookt. De eigenaars zijn nog net klaar met het verbouwing van hun prachtige hoeve. Alles is dus ook gloed nieuw. Wij komen zeker terug met vrienden om in de omgeving te wandelen en te fietsen. Schijndel, een leuke plaats met veel eetgelegenheden, ligt op 25 minuten wandelen afstand.