7.6/10
7.4/10

Daisy Leemreize

Het duurde erg lang voordat mijn bestelling verstuurd werd. Uiteindelijk is het in 4 verschillende pakketten verzonden

Eva Leemhuis

Ik heb geïnformeerd naar de levertijd omdat het een cadeau betrof. Uiteindelijk was het toch niet op tijd en heb ik zelfs nog 1,5 week daarna moeten wachten.

Paul

Prima levering, goed verpakt en op tijd

Afspraken nagekomen, compleet

De krat met spullen was te zwaar om over ons grindpad te verplaatsen. Dat is wel een extra melding waard.

Ella van den Beukel

Heel erg tevreden

Goede oplossing geboden voor nalevering zijplankjes, deze waren niet aangekomen.
Vriendelijk te woord gestaan, en zonder probleem werden er een paar andere verzonden.
Super goede service.

Geen, ga zo door!

Elise Buytenhuis

Zeer slecht

niet

alles deugd er niet bij dit bedrijf ze reageren niet op mails handelen de retour orders niet af waardoor je maar moet blijven bellen

Ilona van Amerongen

Artikelen vlot geleverd

Zie boven

Nvt

Udo van Huis

Ik heb voor de tweede keer een big Green Egg Large met tafel besteld. De eerste keer ben ik in de winkel gaan kijken. De tweede keer (omdat ik wist wat ik wilde) via de app. Vanwege een fout bij de... Ik heb voor de tweede keer een big Green Egg Large met tafel besteld. De eerste keer ben ik in de winkel gaan kijken. De tweede keer (omdat ik wist wat ik wilde) via de app. Vanwege een fout bij de transporteur werd de Green Egg niet op het juiste adres bezorgd. Maar dit is door de Store prima opgelost. Het is goed gekomen.

Deskundigheid, bereikbaarheid van de Store. Gewoon een fijne club om je Green Egg te kopen. Het is een forse investering, dan wil je ook graag dat mensen goed met je meedenken. En dat doen ze. Dus... Deskundigheid, bereikbaarheid van de Store. Gewoon een fijne club om je Green Egg te kopen. Het is een forse investering, dan wil je ook graag dat mensen goed met je meedenken. En dat doen ze. Dus ik zou het iedereen aanraden.

Jasper

Zonder meer positieve ervaring. Op donderdag houtskool en lighters besteld. Vrijdag netjes in huis. Gewoon goed.

Doen wat er wordt beloofd.
Keurige updates tijdens logistiek proces per email.

Nvt

Gemma van de Velde

Snelle reactie op vragen

Martin Casteleyn

Bestelnr. BGS 88881 van 22 juli 2022
Smokey goodness bold en beefy was niet voorradig (500ml. 9,68€)
Met ons akkoord vervangen door Kansas city style saus (tel. door jullie gevraagd) Bestelnr. BGS 88881 van 22 juli 2022
Smokey goodness bold en beefy was niet voorradig (500ml. 9,68€)
Als vervanging werd ons een pot saus geleverd van 265 ml. 4,35€
De klant wordt hier bedrogen voor meer dan 5€!
Waarom geen pot van 775 ml. 8,99€ of 2 potten van 265 ml. 8,70€ ???

Ook dag van levering is niet duidelijk, goederen werden op maandag verstuurd met track en tracé van DHL, blijft tot donderdagmorgen op planning wordt gemaakt - sorteren staan, plots donderdag in de... Ook dag van levering is niet duidelijk, goederen werden op maandag verstuurd met track en tracé van DHL, blijft tot donderdagmorgen op planning wordt gemaakt - sorteren staan, plots donderdag in de loop van de morgen krijgen we een bericht van Bpost dat ons pak op komst is.