7.6/10
7.4/10

Sara

Ik heb een maand geleden producten besteld met de gedachte dat er een next day delivery zou zijn. Ik ben een maand verder en heb niets ontvangen! Mails worden niet behandeld en via de telefoon werd... Ik heb een maand geleden producten besteld met de gedachte dat er een next day delivery zou zijn. Ik ben een maand verder en heb niets ontvangen! Mails worden niet behandeld en via de telefoon werd er verteld dat ik zou worden teruggebeld echter was dit niet waar. Ik zou iedereen aanraden hier niet te bestellen!

Armando Alting

Super

Goede communicatie en snelle levering

Niets

Vincent Hutten

Top

Zo doorgaan

willembart van dijk

Goed service , vriendelijke, kennis van zaken

communicatie

haik koorndijk

De Big Green Ggg inclusief onderstel, dus in één set gekocht. Bij aankoop van een Big Green Egg beloven ze een starterskit cadeau. Daarbij voor bijna 350 euro aan accessoires erbij gekocht. “snelle... De Big Green Ggg inclusief onderstel, dus in één set gekocht. Bij aankoop van een Big Green Egg beloven ze een starterskit cadeau. Daarbij voor bijna 350 euro aan accessoires erbij gekocht. “snelle levering” staat op hun website.
De Big Green Egg en het onderstel werden op verschillende dagen door verschillende transporteurs geleverd. Is dus twee dagen tijd maken. Om de beloofde starterskit en de accessoires in mijn bezit te kunnen krijgen heb ik zeker drie keer telefonisch contact met hun op moeten nemen. Zij laten je niets weten. In het vierde gesprek zei men niet te weten dat ik de starterskit en de accessoires nog niet ontvangen had. Dus dit was het resultaat van mijn gesprekken met hun “klantenservice”. Ik heb de accessoires per E-mail geannuleerd en een klacht ingediend. Op de klacht volgde nooit een reactie.
Paar dagen later ontving ik de accessoires alsnog. Maar ik had alles al ergens anders besteld EN ontvangen. Nadat ik de accessoires geretourneerd had (de Big Green Egg zelf had ik helaas al in elkaar gezet) kon ik plots de starterskit niet meer ontvangen. Terwijl deze gratis kit gekoppeld is aan de aankoop van de Big Green Egg, niet aan de accessoires. Nou, later toch nog ontvangen. Ik weet niet wat er bedoelt wordt met “snelle levering”.
De retourzending van de accessoires was in goede orde ontvangen en binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug krijgen. Maar pas na een heuse ingebrekestelling kreeg ik daadwerkelijk mijn geld terug en dit bedrag week nèt iets af van de creditnota. Bespaar jezelf dit geneuzel en koop ergens anders!

eerlijk zaken doen, zorg voor een fatsoenlijke klantenservice en neem klachtenafhandeling serieus

Kay

Altijd prima, goede levering prima prijzen

levering, netjes verpakt gewoon zoals verwachting

Werner Teunissen

Minder dan middelmatig

geen specifieke sterke punten

Reageren op emails' en zorgen dat kortingcodes die verstrekt worden ook echt werken!

Marcel

Bestelde producten werden niet geleverd. Na contact te hebben opgenomen bleek dat het niet verzonden was.

Klacht werd direct opgepikt en opgelost

Opvolging geven aan bestelde producten

A Mooren

Redelijk

snel

verzendkosten €6,95 voor een boek wat ook via brievenbuspost verzonden kan worden is overdreven. en zonde dat daar een auto voor rijd.