7.6/10
7.4/10

Aad Eggen

Positief

Snelle correct levering

Mijn levering kwam in 2 delen, dit had duidelijker aangegeven kunnen worden.

Dé Slager

Ik heb al wel betaald voor een service beurt voor mijn BBQ maar heb nog niets gehoord. Inmiddels is dit goed opgelost door het schoonmaakbedrijf

als er op de website staat dat je binnen een paar dagen wordt gebeld voor het maken van een afspraak om een service beurt uit te laten voeren en je hoort helemaal niets, dan klopt er iets niet! Maar... als er op de website staat dat je binnen een paar dagen wordt gebeld voor het maken van een afspraak om een service beurt uit te laten voeren en je hoort helemaal niets, dan klopt er iets niet! Maar zoals gezegd is dit inmiddels rechtgezet, waarvoor dank.

Vince van Hoek

Slechte ervaring. Dinsdag wat besteld en zou eigenlijk donderdag geleverd worden. Had nog geen T&T ontvangen dus besloot jullie donderdag eens te bellen. Kreeg iemand aan de telefoon die me... Slechte ervaring. Dinsdag wat besteld en zou eigenlijk donderdag geleverd worden. Had nog geen T&T ontvangen dus besloot jullie donderdag eens te bellen. Kreeg iemand aan de telefoon die me adviseerde de volgende keer wat eerder te bellen. Bestelling was gewoon op voorraad maar niet meegestuurd, als ik eerder gebeld had dan was het wel verstuurd werd me verteld. Lekker de schuld bij mij leggen ipv gewoon een bestelling versturen binnen de door jullie beloofde levertijd. Cadeau komt nu te laat binnen voor het feest van iemand die 50 wordt. Staan we als vriendengroep mooi voor lul zonder cadeau, bedankt.

Afspraken nakomen

Ortwin Jenar

Super

Prijs mag wat lager 😉

Annemieke Dokter

Prettige, overzichtelijke website en snelle levering

R. Peekstok

In één woord rampzalig. Na 7 weken wachten zonder enige update en eindeloze pogingen tot contact van mijn kant (telefoon wordt niet opgenomen, op emails geen reactie en via de chat tref je iemand... In één woord rampzalig. Na 7 weken wachten zonder enige update en eindeloze pogingen tot contact van mijn kant (telefoon wordt niet opgenomen, op emails geen reactie en via de chat tref je iemand die niets kan vertellen) eindelijk iemand aan de lijn. De bestelling zou vandaag arriveren met DHL, dus thuis gebleven en nu strandt de trein daar weer (niemand gezien, maar DHL geeft aan dat de bezorging verhinderd is). Ik ga de handel nu maar annuleren en op zoek naar een echte winkel. Hier koop ik in elk geval nóóit meer iets.

Zie de beschrijving van mijn ervaring hierboven.

Rudy Lopez

Heel goed

Kwaliteit, respons, klantvriendelijk

Kees Hoorn

Het is een leuke ervaring om op de site te shoppen voor nuttige en leuke hebbedingetjes of een cadeau voor een collega egg eigenaar

Van BBQ tot kerst bal alles is te vinden

Petet Cornelisse

Had problemen met bestelling maar ze hebben het keurig opgelost

De terug koppeling op mijn bestelling

Bericht wanneer artikel exact komt

Gerard Creuels

Zeer goed