7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Ronald van Rooijen

Ik ben erg blij met de service, ruim voor de besteltijd geleverd. Vriendelijke mensen die het bed in elkaar hebben gezet. En een heerlijk bed.

Esther

Wij slapen super in ons nieuwe bed. Zeer comfortabel, eindelijk geen pijn meer als je wakker wordt. Als we ons bed zien..... Slaapverwekkend ;)

Prima keus. Alle beloften/toezeggingen worden waargemaakt.

Prima keus. Alle beloften/toezeggingen worden waargemaakt.

familie Kleijn

Waarom heb ik deze aanschaf gedaan heb is omdat ik zelf niet op een ziekenhuis bed wil komen te liggen als het ooit eens zo ver zou komen, dus echt uit voorzorg.
elke nacht het slaapcomfort en...
elke nacht het slaapcomfort en mede ook praktisch gemak met het wekelijkse op en afhalen van het beddengoed en het schoonmaken van de slaapkamer.

het was een hele investering maar zeer zeker de moeite waard!

Margje en Bert

We hebben 1,5 jaar geleden een bed gekocht met hoog laag bediening gezien de toekomt natuurlijk zeer belangrijk.
Bed wordt helemaal ingemeten en we zouden het iedereen aanraden. In de showroom in Zeewolde namen ze echt de tijd voor ons.

Janine de Groot

Vooral na mijn operatie aan mijn versleten heup kan ik het iedereen aanbevelen. De uitstap verlichting is heel plezierig in de nacht.

K. Polman

We zijn al een tijdje klant van Batavia, de boxsprings, matrassen, toppers en dekens. Ik ben geopereerd aan een hernia en merk iedere nacht dat ik voor mijn rug een goede ondersteuning krijg. We zijn al een tijdje klant van Batavia, de boxsprings, matrassen, toppers en dekens. Ik ben geopereerd aan een hernia en merk iedere nacht dat ik voor mijn rug een goede ondersteuning krijg.
De kwaliteit is goed dat zie en voel je gewoon!
We kunnen het iedereen aanraden!

Bea Zandvliet

We hebben een topper aangeschaft en hebben veel slaapgenot. Eerst hadden we een probleem met onze topper maar dat is door de service prima opgelost, we kregen een nieuwe topper.

Pennink

We zijn goed behandeld gedurende het hele traject van aankoop