7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Bruinsma

Slapen als de koning in Frankrijk met een service van vandaag.

Uitstekende kwaliteit en prima service.

Ik ben tevreden over " Batavia Boxsprings"

Her produckt voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Jaap Becker

Goed en betrouwbaar , prima aftersales

Snel ,keurig en zeer klantvriendelijk.

M. Visser

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Ik wist niet zo goed wat ik mij moest voorstellen bij een thuis advies over bedden maar ik heb mij verbaast over de kennis van de adviseur. Wij waren hier voor... Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Ik wist niet zo goed wat ik mij moest voorstellen bij een thuis advies over bedden maar ik heb mij verbaast over de kennis van de adviseur. Wij waren hier voor al naar verschillende showrooms geweest van concurrenten maar we zagen door de bomen het bos niet meer. Tevens zijn het allemaal moment opnames en weet je nooit welk bed nou echt goed is. De adviseur van Batavia heeft met alles rekening gehouden en wij hebben nu een bed speciaal op maat gemaakt. Bedankt Batavia voor alle persoonlijke aandacht!

Willeke Aalbers

Service was perfect, op tijd geleverd en waargemaakt waar het product voor staat; kwaliteit en comfort

Jan de Wild

Eerlijk bedrijf, persoonlijke aandacht.

A. Graaff

Levering was correct zoals afgesproken.
Heel mooi afgewerkt en zalig om op te slapen; vooral door de topper..
Heel tevreden

Erg fijn geholpen door de adviseur Gavin. Hij nam goed de tijd voor ons en wij zijn dik tevreden met ons nieuwe bed. Het is een flinke investering maar dat is het dubbel en dwars waart. eindelijk... Erg fijn geholpen door de adviseur Gavin. Hij nam goed de tijd voor ons en wij zijn dik tevreden met ons nieuwe bed. Het is een flinke investering maar dat is het dubbel en dwars waart. eindelijk kunnen mijn man en ik weer samen slapen.