7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Ik ben er op aanraden van kennissen terecht gekomen. Thuis werd ik goed geholpen. De aardige adviseur wist precies wat ik bedoelde. En bewoog mee met mijn vragen en gaf me goede adviezen over de te... Ik ben er op aanraden van kennissen terecht gekomen. Thuis werd ik goed geholpen. De aardige adviseur wist precies wat ik bedoelde. En bewoog mee met mijn vragen en gaf me goede adviezen over de te maken keuzen. Op maandag 29 augustus werd m'n bed geleverd. De jongens waren netjes en correct. Binnen een uurtje stond alles in elkaar en werd ik door één van de jongens geïnformeerd, over hoe het bed goed te houden. Ik vind echt helemaal prima gegaan en ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik zou dit bedrijf bij meerdere bedden kopers willen aanbevelen.

Taletti

Vooraf goede info en advies van de verkoper. Duidelijke afspraken, goed bereikbaar in het geval van vragen en snelle levering (1 week eerder dan gepland)!

Wever

De bestelling, de levering, de betaling en het ter plaatse monteren van onze boxspring is volledig verlopen zoals de verkoper ons had laten weten. Daarom een dikke proficiat.

trotse klant

De geleverder service was goed en betrouwbaar. De matrassen zijn van goede kwaliteit en wij zijn goed geadviseerd in de winkel in Zeewolde

Goed, vakkundig, afspraken nakomend

j. kuiper

Na wat problemen is alles op gelost.

Chris Poelman

Je wordt goed en netjes geholpen in de winkel.
Het bed werd binnen 6 weken netjes geleverd.
De jongens hebben het bed netjes op zijn plek gezet en het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Eveline Berg

Als allereerst een super deskundig advies tav de aankoop van de matrassen. Je voelt je meteen thuis. Ondanks de vakantie toch op de afgesproken datum door deskundige mensen geleverd.
Chapeau!!!!

Levering prima netjes van gemaild en gebeld voor levering.
Was even wennen maar slaapt nu prima.

Goede kwaliteit en service