7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

P. Veenstra

Ben er erg tevreden mee. Service van hoog niveau alsook de installatie. prettige en deskundige mensen

Goede dienstverlening, goede service, prettige mensen in verkoop en bij bezorging

Tot nu toe zeer tevreden en verwacht dat ik dit in de toekomst zal blijven, maar het gebruik ervan is tot nu nog maar kort.

bakker

Algemeen goed, over het product zal de tijd uitwijzen

Elly en Hans

Wij zijn in de showroom geweest en hebben van een van de verkopers een uitstekend (en niet opdringerig) advies gekregen. Echt de moeite waard om deze zaak te bezoeken!!!

Ik ben al jaren op zoek geweest naar een goed matras vanwege mijn chronische rugklachten, en had al vele miskopen gedaan. Ik dacht ik probeer het nog een keer.

Ik kreeg in de showroom...

Ik kreeg in de showroom uitstekend advies en werd heel persoonlijk geholpen. Ik heb de matrassen inmiddels 2 maanden en ik slaap fantastisch!! Mijn beste aankoop ooit.

Ineke van Noord

Ik ben erg blij met mijn aankoop en met de service! Heel erg bedankt en tot ziens.

Mark Zwolle

Kwalitatief hoogstaand product

Correct, verwachtingen waargemaakt!

Tieneke Geerlings - van Rijnshoeven

Wij hebben hier een mooi boxspringbed aangeschaft na een uitstekend advies aan huis en slapen hier nu een week voortreffelijk op. Weg met de rugklachten!!