7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

familie van der Linden

Heerlijk bed. En wat een uitvinding het elektrische uitrijsysteem! Nu kan zowel mijn man als ikzelf het bed moeiteloos bedienen.

Alles was prima geregeld volgens afspraak en gemonteerd, bed slaapt heel lekker .Wij hebben geen spijt van de gemaakte keus. De adviseur die aan huis kwam heeft ons zeer netjes geholpen en had veel... Alles was prima geregeld volgens afspraak en gemonteerd, bed slaapt heel lekker .Wij hebben geen spijt van de gemaakte keus. De adviseur die aan huis kwam heeft ons zeer netjes geholpen en had veel geduld.

Marga de Wit

Het advies aan huis, de levering, communicatie top

Sander van Houten

Alles geleverd volgens afspraak, goed op de hoogte gehouden van levering. Gewoon goed

Jean-Pierre Nieuwenhuizen

Alles verliep volgens plan. Goede en duidelijke communicatie.

Duidelijk advies en fijn geholpen

De verkopers denken mee en luisteren echt goed naar je wensen. Ik ben zeer blij met onze nieuwe boxspring! De service na de verkoop is zeer goed verlopen.

Mulder

De vragen die ik had zijn meteen beantwoord door dhr. Blankenspoor! Dit vond ik erg prettig. levering was keurig gegaan, netjes en vriendelijk!

Eddy en Roos

Perfecte afhandeling. Enorm klantvriendelijk. Doe zo verder!!

Mvg

Schmitz

Bataviaboxsprings heeft een goede service met vriendelijk personeel. De levering duurde mij toch wel wat lang (7 weken ) maar het was het wachten waard het bed ligt heerlijk!