Roy

Goede prijs, uitstekende producten!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Roy, dank je wel voor je review. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Isabel.

Studio kuin

Goed advies, snelle en acurate reactie vd verkoop afdeling, alleen zeer trage betaling van het hoofdkantoor. (Heb m'n credit nóg niet binnen) terwijl de opdrachtgever álles reeds heeft betaald

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn dat je het advies en het contact hiervoor positief heeft ervaren. Wat vervelend dat de creditering later is dan u wenst. We hebben vernomen dat er wat onduidelijkheid was bij onze winkel en administratie betreffende het te crediteren bedrag. We vertrouwen op snelle acties hierin. Groetjes Jasmijn.

Eric K

Goed bestelproces

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Erik, dank je wel voor je review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Richard van den Meiracker

Netjes en volgens afspraak geleverd🥳 Alleen de verpakking 50x50 cm mag wat kleiner! 🤔

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Richard, dank je wel voor je eerlijke beoordeling! Wij zullen het meenemen in ons proces. Groetjes, Jasmijn.

Arianne Rietdijk

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Arianne, dank je wel voor je mooie beoordeling! Groetjes, Jasmijn.

Andries

Artikel zoals gewenst

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Andries, fijn om te vernemen dat alles naar wens is! Groetjes, Isabel.

Mimi

Tof en snel

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Mimi, wat een toffe review! Dank je wel voor je positiviteit. Groetjes, Jasmijn.

Martin van Peperstraten

Na contact met de klantenservice, toch de bestelling goed ontvangen. DHL is gewoon niet zo’n betrouwbare pakketbezorger.

Hoi Martin,
Hoi Martin,
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de levering moeizaam is verlopen. Onze excuses. Fijn dat je de levering uiteindelijk goed hebt ontvangen en bedankt voor je goede contact. We doen ons best om te kijken naar een juiste oplossing. Groetjes Jasmijn.

Bonneu

Prima correct en snel!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Erik, wat een mooie review dank je wel! Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Isabel.

Ingrid Tijsen

Duidelijke website, snelle verzending. Prima geregeld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ingrid, dank je wel voor je mooie beoordeling! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Isabel.