Ed Van der Werf

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering, top service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Ed, wat prettig om te lezen dat onze service je goed is bevallen! Dank je wel voor je review. Groetjes, Isabel.

Jos

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jos, dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier van je aankoop! Groetjes, Jasmijn.

Hubert

Onderdeel past, afmetingen in de folder zijn juist

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Hubert, goed om te lezen dat het onderdeel past en hier juiste informatie van bekend was! Veel plezier van het onderdeel gewenst. Groetjes, Jasmijn.

R.Quaden

In 1e instantie niets ontvangen. Geen mail, geen bestelnummer. Na review mail gehad en netjes opgelost.

Beste R. Quaden
Beste R. Quaden
Bedankt voor je review. Excuus voor de eerder hinder. We zullen dit meenemen en in ons proces. Met uw melding doen ons best onze serviceverlening te optimaliseren. Groetjes Jasmijn.

De Meyer Emiel

Prima service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Emiel, prettig om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes, Jasmijn.

LGM Antonis

Zeer tevreden

Beste LGM Antonis,
Bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent! Daar doen wij het voor, tevreden klanten.
Een fijne dag toegewenst!

Victoria

Easy and fast.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Dear Victoria, thank you very much for your review! We hope you will enjoy your products. Greetings, Isabel.

rob van hugten

Prima, goede service.

Beste Rob van Hugten,
Bedankt voor de goede beoordeling en fijn dat u tevreden bent over onze service, dat wordt enorm gewaardeerd.
Graag tot ziens in één van onze winkels of webshop. Fijne...
Beste Rob van Hugten,
Graag tot ziens in één van onze winkels of webshop. Fijne dag toegewenst!
Groet,
Jasmijn

Marc Dilles

Eenvoudig bestellen, goede opvolging en correcte levering.

Beste Marc Dilles,
Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bestelproces, opvolging en levering. Alle feedback waarderen wij enorm.
Hopelijk tot snel in...
Beste Marc Dilles,
Hopelijk tot snel in één van onze winkels of webshops. Fijne dag toegewenst!
Groet,
Jasmijn

Z. K.

Bizonder goed

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Z.K. dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.