Ed op den Camp

Correcte levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ed, dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Isabel.

Harm

Snelle levering en goede prijs

Beste Harm,
Bedankt voor uw review en fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk te leveren en een goede prijs te hanteren.
Fijne dag...
Beste Harm,
Fijne dag toegewenst!
Groet,
Jasmijn

Ruijs

Zeer goed

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Willem, dank je wel voor de beoordeling! Groetjes, Isabel.

Wim S

Goede service

Beste Wim S,
Bedankt voor de review en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service, wij doen ons best!
Ik wens u nog een hele fijne dag toe!
Groet,
Jasmijn

Marc wildschut

Houd zich niet aan de afgesproken lever dag

Beste Marc,
Beste Marc,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat het inbouwreservoir wat je had besteld 1 dag was vertraagd, zeker omdat je dit met spoed nodig had. Onze welgemeende excuses. We zien dat je bestelling was vertraagd bij onze bezorgdienst, maar dit is niet hoe we het willen. We doen er alles aan om zo goed als mogelijk een verwachte leverdag voor een bestelling aan te houden en doen ons uiterste best hieraan te voldoen. Vanwege onvoorziene omstandigheden in het bestel- of verzendtraject kunnen er helaas vertragingen optreden. Dit is voor u heel vervelend geweest. We hebben na melding direct contact met je opgenomen. Na je wens hebben we de bestelling geannuleerd en gecrediteerd. Groetjes Jasmijn.

F.S.F. Blog

Prima service. Uitstekend advies

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste F.S.F. Blog, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Arthur

Prima!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Arthur, veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.

JH Bekker

Jullie bezorging was uitstekend, helaas dat dhl er weer eens een potje van maakte en het ik het product pas de volgende dag in plaats van die avond.
Maar zoals gezegd was jullie actie prima.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag JH, dank je wel voor je eerlijke review dit waarderen wij enorm! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Isabel.

Stefaan Mees

Netjes geleverd en een stuk goedkoper dan bij de locale sanitair zaak

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Stefaan, prettig om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes, Isabel.

Ben Brader

Snelle levering, concurrerende prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ben, prettig om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review. Groetjes, Jasmijn.