Weytjens Bert

Zeer goed

Beste Weytjens Bert,
Bedankt voor de complimenten en fijn dat wij u goed hebben geholpen!
Fijne dag toegewenst.
Groet,
Isabel

Erik

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hi Erik, dank je wel voor je mooie review. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Mortelmans

Snel geleverd,en de beste prijs. Heb zeker 60 Euro uitgespaard door te vergelijken. Een wc-bril heeft soms een gouden randje..

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Koenraad, prettig om te lezen dat je er zo goed uit gekomen bent en het naar wens is! Vergelijken kan soms erg lastig zijn, onze complimenten :)
Veel plezier van je aankoop gewenst!...
Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Ruben

Zeer slecht.

Zeer slecht.

1. Ik heb een lyric T6 gekocht in de outlet. Een goedkopere thermostaat is geleverd. Badkamerwinkel weigerde om alsnog een T6 te leveren omdat deze niet op voorraad zou zijn in de outlet
2. Omdat ik de fout pas ontdekte bij het open maakte van het doosje, had ik erg weinig tijd om nog een nieuwe T6 te regelen voordat de installateur van onze nieuwe hybride warmtepomp er die dag daarna zou zijn. Daarom heb ik alsnog bij badkamerwinkel.nl een nieuwe T6 gekocht met levering op dezelfde dag. De thermostaat kwam echter niet op vrijdag, maar pas op dinsdag, waardoor de professionals de warmtepomp niet goed konden aansluiten en ik zelf alles moet gaan verbinden met de T6.

Dit kan natuurlijk ook aan DHL liggen, maar mijn sterkte indruk is dat het pakketje pas maandag de deur uit is gegaan.

Ofwel --> een hoop gedoe extra en ik ben nog niks opgeschoten

Hoi Ruben,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Hoi Ruben,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wat vervelend dat u een verkeerd thermostaat had ontvangen. We zien dat u de bestelling hiervoor had geplaatst via Bol.com. Hier bieden we outlet producten op aan, zoals ook is vermeld. Helaas was dit product niet meer voorradig via onze outlet. Wat vervelend dat uw nieuwe levering hierna ook nog is vertraagd bij onze bezorgdienst.
We betreuren deze situatie. Onze welgemeende excuses.
Groetjes Jasmijn.

Frank Veenstra

Goede levering voor mooie prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Frank, fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levering. Veel plezier gewenst van je aankoop! Groetjes, Jasmijn.

John Reus

Weert zeer goed geholpen en als ging zoals afgesproken

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste John, wat fijn om te lezen dat wij je een goede service hebben kunnen verlenen. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Ton

Prima bedieni gspaneel dat snel werd geleverd voor een mooie prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Ton, dank je wel voor je positieve review. Prettig om te lezen dat u tevreden bent. Groetjes, Jasmijn.

Michel Coenradi

Online bestellen ging makkelijk, zou zaterdag 18-11 bezorgd worden, en na ontvangst van de factuur niets meer gehoord! Op maandag gebeld en zou gelijk terug gebeld worden om te laten weten waneer de... Online bestellen ging makkelijk, zou zaterdag 18-11 bezorgd worden, en na ontvangst van de factuur niets meer gehoord! Op maandag gebeld en zou gelijk terug gebeld worden om te laten weten waneer de bestelling wel bezorgd zou worden! Maar nooit meer wat gehoord! Omdat ik in de buurt van de winkel aan de Stadionweg was daar even gevraagd en die belde later terug dat de bestelling 21-11 bezorgd zou worden! En zo geschiede!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Wat vervelend dat u bestelling wat vertraagd was. Onze excuses.
Wat vervelend dat u bestelling wat vertraagd was. Onze excuses.
Na u contact zien we dat mijn collega navraag heeft gedaan bij ons magazijn voor uw zending. We hadden deze vertraging voor u niet verwacht. Mijn collega was nog in afwachting voor een bericht van ons magazijn. Wel hadden we u hier mogelijk tussendoor beter in kunnen informeren. We betreuren dat u zich hier mogelijk zorgen in maakte en voor deze situatie. Hierna heeft een collega van onze winkel nogmaals navraag gedaan of hier een bericht voor was. Een collega van ons magazijn geeft hierna aan dat er helaas intern iets uitzonderlijks was mis gegaan voor uw zending. Het spijt ons dat dit voor u zo is verlopen en u hier geen duidelijkheid in had. We zullen kritisch kijken naar verbeteringen hiervoor. Groetjes Jasmijn.

Henk

Duidelijke website. Goede support. Vlotte levering met duidelijke communicatie. Lijkt na montage goed produkt. Alleen de beschrijving (afgedrukt op plastic zakje met montagemateriaal mag wel wat... Duidelijke website. Goede support. Vlotte levering met duidelijke communicatie. Lijkt na montage goed produkt. Alleen de beschrijving (afgedrukt op plastic zakje met montagemateriaal mag wel wat duidelijker- beetje priegelig. Zelfs voor een handige man als ik al zeg ik zelf.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Henk, dank je wel voor je eerlijke beoordeling en complimenten. Dit kunnen wij enorm waarderen, uw opmerking over de beschrijving zullen we meenemen in ons proces. Veel plezier van je aankoop... Beste Henk, dank je wel voor je eerlijke beoordeling en complimenten. Dit kunnen wij enorm waarderen, uw opmerking over de beschrijving zullen we meenemen in ons proces. Veel plezier van je aankoop gewenst. Groetjes, Isabel.

Marcel en Diane Vancompernolle

Geleverde goederen uitstekend, en snelle levering.
Niet tevreden over de courrierdienst DPD Belgium, wegens niet leveren op aangeduid adres maar wel afhaalpunt.
Op het afhaaladres werd...
Geleverde goederen uitstekend, en snelle levering.
Op het afhaaladres werd geen aanbelverzoek geregistreerd van DPD
Uw firma krijgt alle sterren, DPD één (goede verpakking)

Beste Marcel en Diane Vancompernolle,
Beste Marcel en Diane Vancompernolle,
Wat jammer dat DPD Belgium uw bestelling niet op het afleveradres had kunnen leveren. Waarschijnlijk hadden zij daar een goede reden voor, maar dat kunnen wij helaas niet meer achterhalen.
Het is wel fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons en onze artikelen! Bedankt dat u daarvoor een review wilde achterlaten, dat waarderen wij enorm.
Fijne dag toegewenst!
Groetjes,