Rudy Hendriks natuursteen

Super snelle goeie service. Ben zelfs nagebeld of ik de spoelbak de dag erna kon ontvangen. Of dat ok was. Dus sneller dan snel.

Pluspunten

Makkelijk bestellen en goeie service

Ronnie de Ridder

Duidelijk overzicht van de website, ook de proces van bestelen en leveren, verliep perfect

Pluspunten

Correcte service en prijssetting

H.C.A.W. van den Bemt

Top

Pluspunten

Service gericht naar de klant

AE

Geen persoonlijk contact gehad alleen via internet besteld

Pluspunten

Ik zocht pebbles deze via internet gevonden snel en netjes verpakt geleverd

Tristan T.

Mooi assortiment voor een schappelijke prijs, voor 1 badkamer en 2 toiletten geslaagd voor het sanitair. Echter kwamen we er na de inruilperiode achter dat de levering niet helemaal juist was. Twee... Mooi assortiment voor een schappelijke prijs, voor 1 badkamer en 2 toiletten geslaagd voor het sanitair. Echter kwamen we er na de inruilperiode achter dat de levering niet helemaal juist was. Twee dezelfde spiegels met verlichting besteld, achteraf bleek eentje warm wit verlicht te zijn en de andere koel wit. We wachten nog op een nalevering van een onderdeel dat tijdelijk niet leverbaar was.

Pluspunten

Goed geholpen in de showroom te Meppel

Michiel Sas

Meer dan tevreden
Niet alleen zijn het teakhouten badkamermeubel en de kast van zeer goede kwaliteit en prachtig gemaakt- de communicatie (zowel mondeling als per mail) is uitmuntend

Pluspunten

Zeer goede communicatie en heel betrokken
Prachtige en unieke meubels

Marieke

Pluspunten

Persoonlijk contact en vlotte levering

Archana

Super!

Pluspunten

Fantastische service!

Edwin van Niekerk

Nette levering goed contact

Pluspunten

Goede communicatie

Angelique Sztabert

Netjes geleverd, wel langere levertijd dan verwacht maar goed op de hoogte gebracht

Pluspunten

zeer mooie hardstenen wasbak