Irene

We hebben online onze badkamermeubels gekocht en geen moment spijt van gehad! De producten zijn nog mooier dan op de foto’s. Het teak hout is prachtig en de kommen erg mooi en ogen oersterk. De... We hebben online onze badkamermeubels gekocht en geen moment spijt van gehad! De producten zijn nog mooier dan op de foto’s. Het teak hout is prachtig en de kommen erg mooi en ogen oersterk. De eigenaar heeft ons zelfs achteraf meermaals geholpen betreffende de onderhoudsproducten. Ik raad Badkamerexclusief nu aan al mijn vrienden aan:-) dankjulliewel!

Pluspunten

Uitstekende service, kleur van de meubels, de uitstekende nazorg!

Sjoerd Blaauwgeers

Frans van Schooten

Pluspunten

snelle service

Guido Vlek

Hadden tegels besteld, en zou ze,zelf ophalen ivm planning. Per abuis waren de tegels toch opgestuurd. Dit werd me netjes en vriendelijk medegedeeld. Mijn aanbod om mee te betalen in de... Hadden tegels besteld, en zou ze,zelf ophalen ivm planning. Per abuis waren de tegels toch opgestuurd. Dit werd me netjes en vriendelijk medegedeeld. Mijn aanbod om mee te betalen in de transportkosten werd afgewezen, onze fout niet jouw probleem. Kan niet anders zeggen dan een meer dan correct bedrijf waar vriendelijk en service hoog in het vaandel staat. Chapeau. Grtz Guido Vlek, vriendelijk en service gericht

Pluspunten

Professioneel, vriendelijk en service gericht

Bas De wild

Goede en snelle communicatie, mooie producten. Snelle levering en goeie informatie mbt onderhout.

Pluspunten

^^

Samantha de weerd

Goede service

Pluspunten

Vriendelijk, mooie producten, goede service

John Stuart

Pluspunten

Goede respons op mijn wensen

Marlies

Ik heb drainagetegels besteld voor op mijn balkon. Ze zien er super mooi uit en waren eenvoudig te leggen. Wel had ik er een ondervloer bij nodig, dit stond helaas niet vermeld op de desbetreffende... Ik heb drainagetegels besteld voor op mijn balkon. Ze zien er super mooi uit en waren eenvoudig te leggen. Wel had ik er een ondervloer bij nodig, dit stond helaas niet vermeld op de desbetreffende artikelpagina.

Pluspunten

Goed bereikbaar, mooie producten, snelle levering, goede kwaliteit-prijs verhouding.

Theo Spee

Super service

Pluspunten

Er wordt met je mee gedacht

Debora Bols

Vlotte service, snelle levering

Pluspunten

Online bestellen