R Werner

Badkamer tegels

Pluspunten

Hele snelle levering. Binnen 2 dagen in huis. Na ontvangst bleken 4 tegels een beschadiging te hebben. Hier de foto's van doorgestuurd. Binnen 2 dagen 4 nieuwe tegels ontvangen. Echt een top service

John Van Van Heesch

Top producten

J van Gemert

Levering

Pluspunten

snel geleverd en goed verpakt

G.H. de Wind

Waskom,kran me afvoerpijp

Pluspunten

Het geheel is conform de afspraak geleverd, ik heb gelijk de producten uitgepakten gecontroleerd op onvolkomenheden die door het transport zouden zijn veroorzaakt. Alleszins tot volle tevredenheid... Het geheel is conform de afspraak geleverd, ik heb gelijk de producten uitgepakten gecontroleerd op onvolkomenheden die door het transport zouden zijn veroorzaakt. Alleszins tot volle tevredenheid geleverd. Een aanrader voor mensen die ook overwegen degelijke producten aan te schaffen.

A Levie

Advies op maat!

Pluspunten

Toen ik op zoek was naar een nieuwe waskom en op de website niet uitkwam, werd er gelijk gehoor gegeven aan mijn wensen en kreeg ik zeer uitgebreid advies op maat. De maten van de waskom, die ik... Toen ik op zoek was naar een nieuwe waskom en op de website niet uitkwam, werd er gelijk gehoor gegeven aan mijn wensen en kreeg ik zeer uitgebreid advies op maat. De maten van de waskom, die ik nodig had, waren heel specifiek. Met veel geduld en in meerdere gesprekken via de telefoon, werden mij nog op dezelfde dag een aantal opties voorgelegd. De kom, die ik uiteindelijk heb besteld, werd twee dagen later bezorgd. De aandacht, die aan mijn wensen werd gegeven, waardeer ik zeer. Menselijk en oprecht!

Johanna Plug

Top

Pluspunten

Zeer vlotte levering. Geen negatieve op- of aanmerkingen.

Dhr. Mensch

Over-the-top service

Pluspunten

Na uitstekende voorlichting besloten een spiegel, een natuurstenen wasbak, en een kraan aan te schaffen. Alle 3 de producten aangesloten en al snel bleek een probleem met de kraan.
Na contact...
Na contact via direct wat tips gekregen en met veel geduld van het BadkamerExclusief personeel het probleem dat uiteindelijk bij mezelf lag goed kunnen oplossen.
Ben zeer te spreken met name over de manier van communiceren en de betrokkenheid om dit probleempje opgelost te krijgen.

Chapeau!

Ko Konkelaar

Waskom

Pluspunten

super levering , waskom ziet er erg mooi uit maar in de beschrijving staat dat de kom ZWART is helaas gaat meer de bruine kant op ,op de foto vonden wij dat de bak rond was maar deze is ovaal voor... super levering , waskom ziet er erg mooi uit maar in de beschrijving staat dat de kom ZWART is helaas gaat meer de bruine kant op ,op de foto vonden wij dat de bak rond was maar deze is ovaal voor ons niet erg wij vinden het mooi maar denk wel dat je de beschrijving moet aanpassen

Monique

Goed bedrijf

Pluspunten

Wij zijn hel gereden met de kast en de wijze waarop de afhandeling is verlopen.

Akke Hoekstra

Spiegel sloophout

Pluspunten

Goed verpakt en snel geleverd!