Jordy

Goed. Alles duidelijk makkelijk en snel te regelen

Eva

Uitstekend. Aanvraag ging soepel, brief eerder dan verwacht.

Heel goed!! Zijn snel en vriendelijk geholpen met onze vragen!

Heel erg goed

Na bestelling werd de autorisatiebrief de volgende dag om 7.00uur gemaild. Dit was erg fijn, aangezien ik daardoor op vakantie kon naar Vietnam. Tussendoor heb ik via whatsapp zeer snel reactie... Na bestelling werd de autorisatiebrief de volgende dag om 7.00uur gemaild. Dit was erg fijn, aangezien ik daardoor op vakantie kon naar Vietnam. Tussendoor heb ik via whatsapp zeer snel reactie gekregen van de contactpersoon in Vietnam, die ons van alle nodige informatie heeft voorzien, erg fijn!

Makkelijk aan te vragen, helaas is er met versturen iets misgegaan waardoor het bestand niet aangekomen is (ook niet in spamfolder). Avond voor vertrek dus dikke paniek maar gelukkig na een... Makkelijk aan te vragen, helaas is er met versturen iets misgegaan waardoor het bestand niet aangekomen is (ook niet in spamfolder). Avond voor vertrek dus dikke paniek maar gelukkig na een whatsappje goed en direct opgelost. Enige wat ik daarbij nog miste was wat aanvullende info over hoe het proces bij de douane eenmaal verloopt. Dat hebben we zelf uit moeten vogelen, op zich geen probleem maar als tip misschien wel handig om mee te nemen!

Zeer bereidwillig.
Vriendelijk en accuraat

Marjan ten Hove

Ik kreeg dit adres via een tip van iemand die zei dat het snel en makkelijk werkte en dit klopte inderdaad.

Robert Hermans

Handige service, heb enkele vergeleken en de prijs is goed. Vertrouw hen ook, omdat de teksten op de website to the point zijn en niet overdreven wervend of flatterend geschreven zijn

Snelle service, duidelijke instructie/ informatie online.