De aanvraag voor een uitnodigingsbrief t.b.v een visum voor Vietnam ging erg makkelijk , en was binnen no time binnen , erg soepel en snel.

Geweldig! M’n autorisatiebrief was 8 uur na aanvraag al in mijn mailbox (wel ongewenste
mail box; misschien kunnen jullie dit veranderen) waardoor ik alsnog de volgende dag een vlucht naar Vietnam kon boeken :)

Zeer goed, had later nog wat vragen die zeer snel beantwoord werden.

Prima en op tijd

Alles is soepel verlopen

Anke

Informatie was duidelijk aangegeven. De brief kreeg ik heel snel terug waardoor ik gemakkelijk een visum heb gekregen bij aankomst in Vietnam.

Prima ervaring. Het invullen van de gegevens voor de autorisatiebrief ging makkelijk, alleen met de betaling had ik wat problemen. Via de Rabo bankieren app werkte het niet en zonder de app pas de... Prima ervaring. Het invullen van de gegevens voor de autorisatiebrief ging makkelijk, alleen met de betaling had ik wat problemen. Via de Rabo bankieren app werkte het niet en zonder de app pas de tweede keer, nadat ik alle gegevens opnieuw had ingevuld. Brief had ik verder snel binnen. Wellicht wat meer benadrukken dat hij uitgeprint moet worden en op je mobiel laten zien niet goed is.

Soepel en vlekkeloos