Prima. Duidelijk, overzichtelijk, complete informatie.

Eenvoudig en niet duur, ik kreeg mijn brief binnen een aantal dagen en had geen problemen bij de grens

Mick

Ik vind Backpacken in Azië een super prettige site! Het helpt je op een eenvoudige en eerlijke manier voorbereiden op je reis naar Azië. Vooral het stukje eerlijkheid valt mij telkens weer op. Ze... Ik vind Backpacken in Azië een super prettige site! Het helpt je op een eenvoudige en eerlijke manier voorbereiden op je reis naar Azië. Vooral het stukje eerlijkheid valt mij telkens weer op. Ze zullen sommige plekken niet mooier maken dan ze zijn, zullen ook aangeven voor wie welke plek het meest geschikt is (of wel waar je wensen het meest passen bij een bepaalde locatie) en zullen bij mooie plekken ook beschrijven waarom het prettig is. Daarbij vind ik het dus ook eenvoudig en duidelijk. Geen overbodige, langdradige of vage verhalen. Ook vind ik het een professioneel bedrijf, snelle service wat betreft mailcontact en een prettige layout wat betreft de website. Ik ga altijd direct naar de site backpackeninazie.nl wanneer ik een reis heb geboekt naar Azië :)

Authorisatie visum aanvraag Vietnam gedaan. Afwikkeling was heel goed

Heel makkelijk en professioneel. Fijn zou zijn om meer info op de site te hebben over hoe lang het aanvragen ongeveer duurt. Ook info over wat verder te doen met de brief, moet die bijv ingevuld... Heel makkelijk en professioneel. Fijn zou zijn om meer info op de site te hebben over hoe lang het aanvragen ongeveer duurt. Ook info over wat verder te doen met de brief, moet die bijv ingevuld worden?

Prima. Duidelijke uitleg en ook in het mailtje erna juidte uitleg wat je precies nodig hebt. Eerlijke prijs.

Duidelijk en makkelijke service!

Super makkelijk en voorspoedig.

Pompe

Snel geregeld, goede tips en keurige prijs