P

Negatief. Ik wist niet dat ik op de luchthaven nog moest betalen en wist ook niet dat mijne keuze single/multiple entry invloed had op die prijs.
Het staat vast uitgelegd op jullie site maar...
Het staat vast uitgelegd op jullie site maar ik heb het niet gezien dus ik vind het niet duidelijk vermeld.

Zeer tevreden over de snelheid en duidelijkheid tijdens het aanvragen van mijn Visum.

Prima, correcte en snelle afhandeling

Daan

Ik heb snel mijn autorisatie brief ontvangen met uitleg. Zeer tevreden. Nu nog kijken of ik het land ook ermee binnenkom :p.

Richard

Goeie duidelijk service om het visum voor Vietnam te regelen tegen een concurerende prijs!

Gerlinde Dragt

Superservice! Mijn LOA Vietnam bleek niet in orde te zijn op dag van vertrek (in het weekend). Na het sturen van een appje had ik binnen een uur een nieuwe LOA.

Duidelijk, snel en attent (ze maakten mij attent op een verkeerd ingevulde datum)

Ik kwam deze website tegen toen ik informatie zocht over een mogelijke reis naar Vietnam. Er is veel informatie te vinden, niet alleen foto's van de leuke plekken maar ook praktische tips. Mede... Ik kwam deze website tegen toen ik informatie zocht over een mogelijke reis naar Vietnam. Er is veel informatie te vinden, niet alleen foto's van de leuke plekken maar ook praktische tips. Mede daarom heb ik via deze site uiteindelijk mijn visum geregeld en dat is perfect gegaan, ook de vragen die ik naderhand nog had zijn snel afgehandeld.

Prima service