Thomas

Prima, ging super snel en makkelijk.

Rik

Perfect, helder en snel

Ik ken het van internet, ik vind het duidelijk en leuk

Claire van Kalmthout

Zonder deze site zou ik niet weten waar ik moest beginnen als je een reis ging plannen. Fantastische site, iedere keer dat ik de site bezocht, verbaasde ik me er weer over hoé... Zonder deze site zou ik niet weten waar ik moest beginnen als je een reis ging plannen. Fantastische site, iedere keer dat ik de site bezocht, verbaasde ik me er weer over hoé gebruikersvriendelijk/compact de site was.

Snel en compleet

Perfect, mail belandde in eerste instantie in de spambox waardoor ik een mailtje naar de site stuurde. Mailadres was overigens niet heel handig te vinden. Kreeg heel snel bericht terug met goed... Perfect, mail belandde in eerste instantie in de spambox waardoor ik een mailtje naar de site stuurde. Mailadres was overigens niet heel handig te vinden. Kreeg heel snel bericht terug met goed advies, vragen daarna werden ook snel en duidelijk beantwoord.

Ging snel en makkelijk.

Alles ging prima! Snelle reactie, weet alleen niet of het nu nog nodig is gezien de aangepaste regels omtrent het visum........ Alles ging prima! Snelle reactie, weet alleen niet of het nu nog nodig is gezien de aangepaste regels omtrent het visum..... https://www.nederlandwereldwijd.nl/actueel/nieuws/2018/01/04/nederlanders-kunnen-met-e-visum-naar-vietnam

Super! Ik kan het dus kort en krachtig houden. Duidelijkheid, snelle service ( kreeg mijn autorisatiebrief snel!) en transparant ( duidelijke bevestigingen per mail)