Makkelijke manier om je visum voor Vietnam te regelen.

Opzich prima gegaan allemaal. Heldere informatie e.d. Maar veel te duur in vergelijking met andere tarieven. Ik lees elders op het web voor 5 euro, dan is 15 euro toch wel een grote grap.Daarom... Opzich prima gegaan allemaal. Heldere informatie e.d. Maar veel te duur in vergelijking met andere tarieven. Ik lees elders op het web voor 5 euro, dan is 15 euro toch wel een grote grap.Daarom beveel ik jullie niet aan.

Aanvragen ging heel soepel en snel, toen ik toch nog een vraag had ook snel een goede reactie.

Goed. Helaas zat de brief in de spam omdat ik een hotmailadres heb. Wellicht is het een overweging om aanvragers hiervan te voren op te wijzen. Op mijn email dat ik nog geen brief had ontvangen werd... Goed. Helaas zat de brief in de spam omdat ik een hotmailadres heb. Wellicht is het een overweging om aanvragers hiervan te voren op te wijzen. Op mijn email dat ik nog geen brief had ontvangen werd zeer snel gereageerd.

Duidelijke instructies, beloftes worden waargemaakt.

Heldere uitleg, ook qua prijs. Op tijd geleverd. Ik zou een garantie oid inbouwen voor het aantal dagen. Wij vlogen 4 werkdagen na aanvraag dus het was wel even spannend of het ook op tijd zou komen... Heldere uitleg, ook qua prijs. Op tijd geleverd. Ik zou een garantie oid inbouwen voor het aantal dagen. Wij vlogen 4 werkdagen na aanvraag dus het was wel even spannend of het ook op tijd zou komen .

Ok, dienst geleverd zoals verwacht