Babongo

Jeroen

Prima, mooie producten.

Persoonlijke handgeschreven briefje

M.G.

Altijd op tijd, met een persoonlijke boodschap!

Goede kwaliteit, duurzaam en duidelijk!

JK

Goede producten en snelle levering

fijne producten

Helemaal tevreden

snelle levering

Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed

Leuke tas van bio katoen.

Vandaag online besteld met mijn iPhone 6 S Safari Apple ID ( iCloudMail) de volgende dag al in de brievenbus met PostNL. Ik heb als vrouw???? met mijn meisjesnaam Swartz en mijn Franse voornaam... Vandaag online besteld met mijn iPhone 6 S Safari Apple ID ( iCloudMail) de volgende dag al in de brievenbus met PostNL. Ik heb als vrouw???? met mijn meisjesnaam Swartz en mijn Franse voornaam Henriëtte een PostNL App en een DHL App.

Voor brievenbus post zou ik een enveloppe kiezen met bubbeltjes plastic, past in de brievenbus, met doos komt het klem te zitten! Verzendkosten zijn lager. Voor pakket dienst een kartonnen doos,... Voor brievenbus post zou ik een enveloppe kiezen met bubbeltjes plastic, past in de brievenbus, met doos komt het klem te zitten! Verzendkosten zijn lager. Voor pakket dienst een kartonnen doos, maar dan levert de bezorger het persoonlijk bij je af. Ik heb 60 webshops op mijn MacBook Pro en in mijn iPhone 6 S staan en ik bestel al 30 jaar + online, dus ik spreek uit ervaring! Liefs, Mw. Henriëtte Swartz B.Ed ( Geboren en getogen Rotterdamse met Indische roots) Een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees.
Bachelor of Education, 14 jaar lerares basisschool bovenbouw, katholiek onderwijs. Afgestudeerd PABO Thomas More Rotterdam met als specialisatie tekenen????en aardrijkskunde?12 juni 1981. Inval juf Rotterdam( RVKO) en lerares St. Jeanne d’Arcschool groep6,7 en 8. Eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. Hogeschool Hotelmanagement( NTI en Stenden) Hotel Pauwenhof Maastricht. Studente Kunstgeschiedenis UvA.Verstuurd vanaf mijn iPhone 6 S Safari Apple ID en mijn MacBook Pro Safari Apple ID ( iCloudMail)

J. Knol

Goed.

snel geleverd, handgeschreven bedankje

Fredrike

Snel en persoonlijk

Geen idee

Idee: cadeau setje om uit te proberen (b.v. leuk doosje met 1 of paar schoonmaakdoekje, paar oorwatjes van bamboe etc. om mensen bekend mee te laten worden. b.v inlegkruisjes/maandverband zijn nog erg onbekend.

Ik heb een cadeau gekocht en direct wat extra producten om uit te proberen.

Snel en duidelijk.

Niet alles was via tabs te vinden. Wel als ik het intik als woord (inlegkruisje)

Thera

Uitstekend

Assortiment

Nvt

Ynske

Babongo heeft hele fijne milieuvriendelijke producten

Fijne producten
Duidelijke informatie