Babongo

Nienke Offermans

Zie nu hetzelfde product glazen thermofles met theefilter ergens anders (Greenjump) 5€ goedkoper.
Persoonlijke kaartje is aardIg

Vriendelijk en informatief

Prijsverhouding

Super

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Fijne service. Heel positief het persoonlijke briefje.

Geen.

Rianne

Fantastisch!

persoonlijke aandacht bij je bestelling door middel van een persoonlijke briefje

nvt

Tabijn

Top, product supersnel ontvangen!

Betaalgemak!

Gerrejanne Verweij

Ik heb een zeepje voor me gezicht en twee zeepjes voor me haar besteld en het werkt erg goed! Ik heb zelf erg droog haar en door de zeep wordt het er zeker niet soepeler op maar wel schoon. Ik merk... Ik heb een zeepje voor me gezicht en twee zeepjes voor me haar besteld en het werkt erg goed! Ik heb zelf erg droog haar en door de zeep wordt het er zeker niet soepeler op maar wel schoon. Ik merk ook dat me haar naarmate ik de zeep gebruik minder snel vet wordt.

Wat ik 1x in de week doe is een maskertje voor het haar maken om het een extra boost te geven, dat helpt voor mij tegen te droog haar.

Mijn gezicht heeft helaas te vaak last van een puistje her en der en hoop dat de zeep de talg helpt reguleren in mijn huid. Vooralsnog erg tevreden over de werking van de zeep op mijn huid, deze wordt niet te droog na het gebruik, en ik hoop dat met de tijd mijn huid een stuk rustiger gaat worden.

Het gebruik van zeep als shampoo is bijzonder. Ik had totaal niet verwacht dat het zoveel zou schuimen en dat je eigenlijk niet heel veel nodig hebt van de zeep, hier kun je inderdaad erg lang mee doen!

Duidelijke uitleg van de zeepjes op de website.

Momenteel niet.

Anne

Super website, snelle bezorging

Snelle bezorging, leuk handgeschreven briefje erbij

Nn

Accuraat

Nn

Boukje

Fijne producten en snelle verzending

veelzijdig aanbod

Astrid Meijer

Voor het eerst besteld bij Babongo, snelle levering, netjes verpakt.

Mooi product.

Dorien