Babongo

Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed

Leuke tas van bio katoen.

Vandaag online besteld met mijn iPhone 6 S Safari Apple ID ( iCloudMail) de volgende dag al in de brievenbus met PostNL. Ik heb als vrouw???? met mijn meisjesnaam Swartz en mijn Franse voornaam Henriëtte een PostNL App en een DHL App.

Voor brievenbus post zou ik een enveloppe kiezen met bubbeltjes plastic, past in de brievenbus, met doos komt het klem te zitten! Verzendkosten zijn lager. Voor pakket dienst een kartonnen doos, maar dan levert de bezorger het persoonlijk bij je af. Ik heb 60 webshops op mijn MacBook Pro en in mijn iPhone 6 S staan en ik bestel al 30 jaar + online, dus ik spreek uit ervaring! Liefs, Mw. Henriëtte Swartz B.Ed ( Geboren en getogen Rotterdamse met Indische roots) Een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees.
Bachelor of Education, 14 jaar lerares basisschool bovenbouw, katholiek onderwijs. Afgestudeerd PABO Thomas More Rotterdam met als specialisatie tekenen????en aardrijkskunde?12 juni 1981. Inval juf Rotterdam( RVKO) en lerares St. Jeanne d’Arcschool groep6,7 en 8. Eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. Hogeschool Hotelmanagement( NTI en Stenden) Hotel Pauwenhof Maastricht. Studente Kunstgeschiedenis UvA.Verstuurd vanaf mijn iPhone 6 S Safari Apple ID en mijn MacBook Pro Safari Apple ID ( iCloudMail)

Score voor Babongo: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja