Babongo

Janneke

Fijne spulletjes, supersnel in huis.

Duurzame artikelen

Meer schoonmaakmiddelen, ik zocht naar waspoeder. Bijvoorbeeld zoals bij Washbär.

Dian

Prima, leuk product, snelle levering en fijne reactie op een vraag.

Snelle reactie op een vraag

Ik wilde een product 2x bestellen. Dit ging niet. Er stond ook niet bij waarom je er niet meer dan 1 kon bestellen. Toen ik hierover mailde kreeg ik een duidelijk antwoord terug. Misschien op de... Ik wilde een product 2x bestellen. Dit ging niet. Er stond ook niet bij waarom je er niet meer dan 1 kon bestellen. Toen ik hierover mailde kreeg ik een duidelijk antwoord terug. Misschien op de site erbij zetten als het de laatste is die op voorraad is. Dat was duidelijk geweest voor mij.

Overdiep

Vlot en netjes

Geen idee

Ani D

Mooie prijs voor mooie spullen. Er was iets wat later geleverd werd en dit hebben ze netjes gevraagd of ik het apart van elkaar wilde laten leveren. Omdat ik het prima vond om te wachten kreeg ik... Mooie prijs voor mooie spullen. Er was iets wat later geleverd werd en dit hebben ze netjes gevraagd of ik het apart van elkaar wilde laten leveren. Omdat ik het prima vond om te wachten kreeg ik ook nog eens een kadootje erbij. Al met al een topervaring

Klantvriendelijk en goede prijs

Meer bekendheid creeeren

S

Fijne webshop met mooie producten en de eigen lijn van zeep en kaarsen is heel fijn!

Goede selectie van duurzame producten. Leuk ook het persoonlijke briefje.

Nvt

M.v.w.

Mooie, overzichtelijke website

Goede indeling, je vindt je product vlot. Aantrekkelijk.

Martina

Top (haar) zeepjes. Vandaag een gratis daarbij gekregen. Bedankt!

Gratis bezorging zou goed zijn :) en misschien een nieuw product: haar conditioneer in form van zeep ? En directe keuze welke zeepjes ik wil bestellen in plaats van notities schrijven. Voor de rest... Gratis bezorging zou goed zijn :) en misschien een nieuw product: haar conditioneer in form van zeep ? En directe keuze welke zeepjes ik wil bestellen in plaats van notities schrijven. Voor de rest alles perfect. Ik schrijf dit alleen omdat het verplicht veld is :)

Jet

Super

Vriendelijke communicatie, snelle verzending

CarSan

Goede en persoonlijke service

Mooie producten en een snelle reactie op vragen.

Geen tips

Bianca

Ruikt allemaal heerlijk, ziet er mooi uit en het is ook nog eens eerlijk.
Ruikt allemaal heerlijk, ziet er mooi uit en het is ook nog eens eerlijk.
Ik heb om minder plastic te gebruiken al meerdere zeepblokken besteld met de magneten met zuignap....het werkt super en het staat ook erg leuk.

Het complete plaatje, inclusief de persoonlijke boodschap.