Babongo

Els Rutjes

Mijn bestelling gedaan de volgende dag bezorgd. Ben tevreden ?

Had een mail gestuurd over de levering, kreeg snel een antwoord, dus was top.

Vera van Hoorne

Goede ervaring, duidelijke omschrijving en een goed product.

De omscrijving van het product was duidelijk en de kwaliteit was goed.

Ik merkte geen verbeterpunten, alles liep soepel.

Boerrigter

M'n bestelling gedaan en heb heel snel jullie bevestiging ervan ontvangen

mijn bestelling toch nog voor de Kerstdagen ontvangen

in mijn ogen geen verbeterpunten

Tempert

Persoonlijk

Theun

Fijne levering, een hoop ellende achteraf.

Levert keurig

Facturen komen niet aan, hoge incassokosten komen wel vlot. Babongo geeft vervolgens niet thuis.

Reactie Babongo:

Dank voor uw feedback. We hebben in het contact met klant boosheid ervaren die niet weggenomen kon worden. Dat Babongo niet thuis geeft is bezijden de waarheid. We werken met Klarna, een... Dank voor uw feedback. We hebben in het contact met klant boosheid ervaren die niet weggenomen kon worden. Dat Babongo niet thuis geeft is bezijden de waarheid. We werken met Klarna, een bankinstelling die onze transacties en bijbehorende administratie verzorgt. Klant had gekozen voor achteraf betalen, Klarna verzorgt zoals gezegd de facturering. Volgens klant is er geen factuur en eerste kosteloze aanmaning ontvangen, maar wel een tweede aanmaning met kosten. Partner of huisgenoot van klant kon geen gegevens opvragen bij Klarna omdat klant had besteld en niet partner of huisgenoot, op zich kloppend volgens privacy wetgeving, maar begrijpelijkerwijs frustrerend. Daarop hebben wij contact gelegd met Klarna en zij gaven aan op welke dag en op welk tijdstip een email met factuur is gezonden. Met daarbij de bereidheid om klant nogmaals te woord te staan over ontstane situatie. Of dit heeft plaatsgevonden is ons niet bekend. We hebben geen reactie meer ontvangen van klant, wel deze feedback. Helaas is het voor Babongo niet mogelijk om procedures bij Klarna te wijzigen. Bij het bestellen gaat klant een betalingsovereenkomst aan met Klarna, daar is Babongo geen onderdeel van. Als hierin iets niet goed verloopt zijn we vanzelfsprekend bereid om navraag te doen en waar mogelijk oplossingen te bieden, maar we hebben geen toegang tot de gegevens tussen Klarna en klant en zijn dus aangewezen op de informatie die Klarna ons verstrekt. Klarna heeft een adequate klantenservice voor onze klanten en staat klanten vriendelijk en snel te woord. Wij vinden het correct en passend dat Babongo geen partij is in de betalingsovereenkomst, maar het kan soms ook onhandig en wellicht onduidelijk zijn. Het spijt ons te horen dat klant zo ontevreden is.

caroline

Verrassend goede ervaring

snelle levering, goed verpakt; 3in 1 zeep geweldig:frisse geur, haar mee gewassen:heerlijk en daarna blijft die heerlijke geur nog merkbaar; ook de facial wash zeep:erg fijn;

?

Bianca

Super! Terug naar de zeepblokken ipv flessen. De zeep ruikt en voelt heerlijk aan. Wat mij eerst nog tegenhield was, waar laat je dat natte ding, maar ik heb de zeepmagneten meebesteld en het werkt... Super! Terug naar de zeepblokken ipv flessen. De zeep ruikt en voelt heerlijk aan. Wat mij eerst nog tegenhield was, waar laat je dat natte ding, maar ik heb de zeepmagneten meebesteld en het werkt fantastisch!

Ondanks de kerstdrukte supersnelle levering.

Ga zo door.

Ellis

Goed uitgebreid en duurzaam assortiment. Lief persoonlijk briefje bij de bestelling

Alles

Boot

Dit was m'n 1e bestelling bij Babongo. Ging heel goed, kon alles gemakkelijk invoeren en bestellen.

Verrassende hoeveelheid eco artikelen. Echt geweldig.

Nadat ik bestelling had geplaatst kwam er bericht dat veel post.nl servicepunten dicht gingen. Niet dat Babongo daar iets aan kon doen, een standaard waarschuwing in deze dagen was misschien wel op... Nadat ik bestelling had geplaatst kwam er bericht dat veel post.nl servicepunten dicht gingen. Niet dat Babongo daar iets aan kon doen, een standaard waarschuwing in deze dagen was misschien wel op z'n plaats geweest? Is een idee he. Is er een afhaalmogelijkheid bij bedrijf zelf? Als je dan in de buurt woont zoals ik dan gaat het buiten post.nl om. Normaal gesproken zou ik het pakje al moeten hebben. N u is het nog niet eens gesorteerd bij post.nl. Gelukkig geen kerstkado.

Fasb

Fijne producten, hele snelle levering, ook in kersttijd, binnen 1 dag

Gezocht en gevonden wat ik wilde zonder teveel moeite

Meer constrasterende kleuren, nu wat flets