Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Opel Karl! Bedankt voor de klantvriendelijke hulp en de goede deal.

Het klantcontact en de open, transparante communicatie.

Fantastisch geholpen bij mijn traject bij het kopen van een mooie Insignia. Vriendelijk en behulpzaam personeel die goed meedenkt met de klant en proberen te redeneren vanuit mijn situatie. Ik zou... Fantastisch geholpen bij mijn traject bij het kopen van een mooie Insignia. Vriendelijk en behulpzaam personeel die goed meedenkt met de klant en proberen te redeneren vanuit mijn situatie. Ik zou hier zeker terugkomen!

Service, knappe medewerkers, overzichtelijke showroom, veel opties.

Joost en Vera

Wij hebben onze Opel Insignia Grand Sport Turbo een paar weken geleden gekocht in Gorinchem. Hans Schipper is een vriendelijke en geduldige verkoper en zeker niet opdringerig! Wij vonden ook de... Wij hebben onze Opel Insignia Grand Sport Turbo een paar weken geleden gekocht in Gorinchem. Hans Schipper is een vriendelijke en geduldige verkoper en zeker niet opdringerig! Wij vonden ook de uitleg over de auto bij aflevering erg prettig.
Er zaten wat krassen en een deukje, deze waren bij aflevering keurig weggewerkt, complimenten aan de werkplaats!

De snelle aflevering!

Bert Kloos

Na een ongemakkelijk begin toch keurig geholpen aan een nieuwe auto.

R.E. Reinewald

Fijne sfeer

Vriendelijk en niet opdringerig.

Had veel over Autobedrijf Van Mill gehoord, maar was er zelf nog nooit geweest.
Bij binnenkomst zag je een ruime showroom en verkoopadviseurs stonden klaar om vragen te beantwoorden. Had veel over Autobedrijf Van Mill gehoord, maar was er zelf nog nooit geweest.
Fijn dat één verkoopadviseur hielp om een geschikte auto te zoeken.

Verkoopadviseur stelt kritische vragen en zoekt naar een geschikte auto. Maakt niet uit als dit van een ander merk is.
Vraagt zo nodig advies aan andere verkoopadviseur.
Showroom ziet er...
Vraagt zo nodig advies aan andere verkoopadviseur.
Showroom ziet er zeer overzichtelijk uit.

A W Buijs

Goeden ontvangst en een prima sfeer

Goeden uitleg van de modellen !!

Nico van Ginkel

Van begin tot het eind helemaal goed. Goede ontvangst, aandacht, snelheid, informatie alles prima.

Gewoon erg goed zoals het hoort maar tegenwoordig is dat niet meer als vanzelfsprekend. Maar bij jullie is dat prima in orde.

Heleen Groeneweg

Goede voorlichting, netjes en correct geholpen en een mooie auto.

goede voorlichting en nette behandeling, ook al liep alles even anders zeer goed opgevangen en geholpen

Popski

Op de site waarop ik zocht naar een Opel Astra viel Garage van Mill op door een duidelijk en net logo en de opvallend rustige site. Bij een vraag over de jonge occasion (die ik uiteindelijk heb... Op de site waarop ik zocht naar een Opel Astra viel Garage van Mill op door een duidelijk en net logo en de opvallend rustige site. Bij een vraag over de jonge occasion (die ik uiteindelijk heb gekocht) werd er snel en correct gereageerd. Geen opdringerigheid en geen "mooie praatjes".

Nette en correcte benadering van klant. Geen opdringerigheid en kundig advies.