Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

MARGARETH /MARK /Iris

Wij zijn heel tevreden, een hele goede en vlotte services.

dat ze veel voor de klanten willen betekenen.

Richard van Dieken

Prima autobedrijf. Voor de 2e keer nieuwe auto gekocht in Gorinchem. We komen vanuit Alkmaar, omdat Van Mill mooie aanbiedingen heeft.

Duidelijke website.

Margareth en Iris van Gils

Goede ervaring

n.v.t

M.R. lie-A-Lien

Zeer prettig verwelkomt bij bezoek aan de showroom

Uitstekende begeleiding en advies bij aanschaf van de auto

Jan Sloot

Ik ben een nieuwe klant en ben heel vriendelijk ontvangen door de heer C van Wisse. Prima voorstel gehad betreft het inruilen van mijn auto. Goede uitleg over de uitleg over de nieuwe auto en mag... Ik ben een nieuwe klant en ben heel vriendelijk ontvangen door de heer C van Wisse. Prima voorstel gehad betreft het inruilen van mijn auto. Goede uitleg over de uitleg over de nieuwe auto en mag altijd bellen als er nog vragen zijn. Het ophalen van mijn nieuwe Corsa was erg leuk de auto was afgedekt en werd onthuld door de heer Wisse.

Goede inruil prijs en veel extra's! En ophaal service.

Glenn Boedhram

Super vriendelijke verkoopadviseur met heel veel kennis en goede service. Ik zal autobedrijf Van Mill onder mijn vriendenkring, kennissen en familie aanraden.

Heel vriendelijke verkoopadviseur met vakkundig kennis.

Tom Boer de

Uitstekend

Zeer klantvriendelijk

M van Essen

Ik heb bij van Mill naar alle tevredenheid een Opel Crossland X uit de voorraad aangeschaft. Heel erg tevreden over de manier waarop ik behandelt ben voor/tijdens en zeker ook na de aankoop van deze... Ik heb bij van Mill naar alle tevredenheid een Opel Crossland X uit de voorraad aangeschaft. Heel erg tevreden over de manier waarop ik behandelt ben voor/tijdens en zeker ook na de aankoop van deze auto. Geen verrassingen achteraf.

vriendelijke en meedenkende verkoper die helder en duidelijk heeft uitgelegd hoe of wat bij de aanschaf van de auto en accessoires.

Jan Visser

Bijzonder goed.

De aandacht die de klant krijgt.

van Mill Dordrecht

Daar wil ik kort in zijn. Ik ben al jaren klant en kan alleen maar zeggen top top top