Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

R.van Denzen

Op 24 december '20 wordt mijn Hyundai Kona Electric door Van Mill Dordrecht afgeleverd, het betreft een lease auto. De aflevering van behoorlijk belabberd, e.e.a. had met Corona te maken aldus de man die hem afleverde. De auto had waarschijnlijk al enige tijd buiten gestaan want er zat mos op de rubbers van de portierramen, sorry maar door Corona kunnen we niet alles doen was het excuus. Binnen 20 minuten was hij klaar met zijn verhaal v.w.b. de belangrijkste zaken over elektrisch rijden en de rest kunt u in het boekje terugvinden. Begin april informeer ik naar mijn zomerbanden, het duurde meer dan 10 dagen eer mijn zomerbanden tevoorschijn kwamen en volgens van Mill mochten ze uitsluitend door een door hen toegewezen bedrijf geplaatst worden, wat niet waar is. Door tussenkomst van de Lease maatschappij heb ik ze in Rotterdam eronder laten zetten. Begin juni '21 sta ik in Limburg aan een laadpaal, helaas kwamen de stekkers niet meer los, van Mill gebeld, heeft u één momentje en na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Door de lease maatschappij werd er een monteur naar mij gestuurd en na ruim 2½ uur kon ik mijn weg vervolgen. van Mill had heel eenvoudig mij telefonisch kunnen uitleggen dat er onder de motorkap een knop zit waarmee je in noodgevallen altijd de stekker kan ontgrendelen. Ik maak vol goede moed een afspraak bij van Mill of zij dit voorval moesten onderzoeken, wanneer u dat wilt kunt u langskomen. Zo gezegd zo gedaan, na ruim 2 uur wachten kwam iemand mij vertellen dat de auto klaar was, op de vraag of het nu opgelost was en wat de oorzaak was kon hij niet echt een antwoord op geven. Zowel in week 24 als in week 25 blijft de stekker weer hangen, nogmaals een afspraak gemaakt, we komen op maandag 28 juni tussen 08.00u-10.00u uw auto kantoor ophalen, het is inmiddels 12.00u en ik heb nog niemand gehoord of gezien. Wat mij betreft verdient de service en de dienstverlening van van Mill Dordrecht een absolute NUL.
R.v.D.

Géén

Score voor Autobedrijf Van Mill: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee